شناسهٔ خبر: 173494 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

همراهی دستگاه قضا، تحرکات را برای راه‌اندازی مجدد صید ترال خنثی کرد

سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس همراهی دستگاه قضا را اقدامی موثر برای خنثی کردن تحرکات به منظور راه اندازی مجدد صید ترال دانست و گفت: جرم‌انگاری و برخورد قضائی دو اصل مهمی است که برای جلوگیری از تخریب محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش «نماینده» سمیه رفیعی با ابراز خرسندی از ضبط شناورهای صید ترال به نفع دولت، گفت: تحرکات و تلاش هایی در اواخر دولت دوازدهم مبنی بر راه‌اندازی مجدد فعالیت شناورها صورت گرفت که با برخورد شجاعانه و قاطعانه قوه قضائیه مواجه شد و با این اقدام جای هیچ تردیدی باقی نماند که صید ترال باید برای همیشه از تاریخ کشور رخت بربندد.

وی از همراهی دستگاه قضا برای برخورد با صید ترال تشکر کرد و افزود: جرم‌انگاری و برخورد قضائی دو اصل مهمی است که برای جلوگیری از تخریب محیط زیست بسیار حائز اهمیت است البته برخوردها باید قاطعانه و جدی باشد نه با تسامح و تساهل.

رئیس فراکسیون محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از وزیر جهاد کشاورزی انتظار می‌رود که هر چه سریع تر تغییر و تحولات منطبق با منویات حجت الاسلام رئیسی را در سازمان شیلات انجام دهد البته در زمان رای اعتماد در کمیسیون کشاورزی از ایشان خواستیم که با مدیرانی که عملکرد مشخصی در این سازمان طی سالیان گذشته داشتند برخورد کند.

نظر شما