شناسهٔ خبر: 173411 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سازمان های نظارتی به بحث افزایش بی رویه اجاره مسکن ورود کنند

رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه دولت در زمان شیوع کرونا سقفی برای افزایش اجاره‌ بها تعیین کرده است، گفت: علیرغم این تعیین سقف شاهد افزایش بی‌نهایت اجاره مسکن هستیم.

به گزارش «نماینده» محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بی‌رویه اجاره بهای مسکن در چند ماه گذشته، گفت: باید ساختار مناسبی برای بحث اجاره مسکن ایجاد شود و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد شاهد افزایش نرخ‌ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دولت در زمان شیوع کرونا سقفی برای افزایش اجاره‌ بها تعیین کرده است، ادامه داد: علیرغم این تعیین سقف شاهد افزایش بی‌نهایت اجاره مسکن هستیم که برای مستاجرین مشکلاتی را ایجاد کرده است.

نماینده جهرم در مجلس با تاکید براینکه طبق مصوبه دولت اجاره بهای مسکن باید در تهران ۲۵ درصد و در سایر مراکز استانها ۲۰ درصد افزایش پیدا کند، افزود: سازمان‌های به مانند بازرسی و تعزیرات باید بر این مصوبه دولت نظارت داشته باشند تا مستاجرین با مشکلات بیشتری مواجه نشوند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه امروز نه تنها خرید مسکن بلکه اجاره مسکن برای جوانان و افراد فاقد خانه تبدیل به رویا شده است، عنوان کرد:امروز نق

نظر شما