شناسهٔ خبر: 173167 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

متفکرآزاد در گفت وگو با نماینده:

باید از همه ظرفیت های سیاست خارجی برای پیشبرد اهداف کشور استفاده کرد/ امیدواریم عضویت دائم ایران در سازمان همکاری شانگهای مشکلات اقتصادی را کمرنگ کند

متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس گفت: سیاست خارجی عرصه ای است که باید از همه ظرفیت هایش برای پیشبرد اهداف کشور، نظام و ملت استفاده کرد

روح الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس در گفت وگو با خبرنگار نماینده با اشاره به عضویت دائم ایران در سازمان همکاری شانگهای و در پاسخ به اینکه پس از اینکه نگاه به غرب هیچ دستاوردی برای کشور نداشت، استفاده از ظرفیت شرق تا چه اندازه موثر است؟ گفت: این نگاه به شرق یا غرب نیست بلکه نگاه به همه فرصت هایی است که جمهوری اسلامی ایران می تواند برای احقاق حق ملت و کشور عزیزمان از آن استفاده کند.

نماینده تبریز، اسکو و آذر شهر با تاکید بر اینکه باید بتوانیم تخم مرغ هایمان را در یک سبد قرار ندهیم، تصریح کرد: سیاست خارجی عرصه ای است که باید بشود از همه ظرفیت هایش برای پیشبرد اهداف کشور، نظام و ملت استفاده کرد.

وی ضمن تبریک عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، خاطرنشان کرد: این مجموعه بیش از نیمی از مردم دنیا را شامل می شود و این اتفاقی است که برای شرایط فعلی ما آثار بسیار جدی اقتصادی می تواند داشته باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس برهمین اساس عضویت دائم ایران را در سازمان همکاری شانگهای بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم این امر مطلعی باشد برای اینکه مشکلات اقتصادی تا حدودی کمرنگ شود و بتوانیم موفقیت هایی را در این زمینه بدست بیاوریم.

انتهای پیام/

نظر شما