شناسهٔ خبر: 173065 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

ترقی در گفت وگو با نماینده:

تأمین کالاهای اساسی، واکسن و بازگشایی بنگاه های تعطیل شده اقتصادی نشانگر انسجام در تیم اقتصادی دولت است

ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تأمین کالاهای اساسی، واکسن و بازگشایی بنگاه های تعطیل شده اقتصادی نشانگر انسجام در تیم اقتصادی دولت است.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درگفت وگو با خبرنگار نماینده اظهارداشت: با توجه به اینکه همه باور دارند ما در یک جنگ اقتصادی به سر می بریم، فعالیت حوزه اقتصاد باید به صورت قرارگاه و با فرماندهی واحد و تقسیم کار مشخص صورت گیرد تا هماهنگی و انسجام لازم در حوزه اقتصاد هم‌ تحقق پیدا کند و هم بتواند حرکت رو به جلو داشته باشد.
این نماینده ادوار مجلس ادامه داد: به لحاظ شکلی الان هم فرماندهی و هم قرارگاه شکل گرفته و نظم دهی و فرماندهی آن مشخص و تقسیم کار خوبی بین وزارتخانه های مختلف انجام شده است؛ تا کنون نیز آثار مثبت آن را چه در تامین کالاهای اساسی کشور و چه واکسن مورد نیاز  و چه در اقداماتی که در جهت راه اندازی  بنگاه های اقتصادی تعطیل شده صورت می گیرد، مشاهده می کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر این انسجام و هماهنگی که الان با فرماندهی واحد شکل گرفته و توسط معاون اول صورت می گیرد، ادامه یابد و از دیدگاه ها و نقطه نظرات نخبگان اقتصادی کشور برای تقویت این برنامه استفاده شود،‌ آثار و نتایج مطلوبی برای کشور به همراه دارد و ما را در این جنگ اقتصادی به پیروزی خواهد رساند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما