شناسهٔ خبر: 172732 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ارائه گزارش وزیر تعاون از اولین اقدامات خود در این وزارتخانه به کمیسیون اجتماعی

کمیسیون اجتماعی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از ارائه گزارش توسط وزیر تعاون از اولین اقدامات خود در این وزارتخانه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده» مجید انصاری در تشریح دستورکار امروز(یکشنبه چهاردهم شهریورماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: ما امروز با اینکه دستورکار دیگری را برای جلسه کمیسیون درنظر گرفته بودیم اما به دلیل تقاضای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که تمایل داشت در اولین جلسه این کمیسیون بعد از کسب رای اعتماد از مجلس حضور پیدا کند، این جلسه با حضور وی برگزار شد.

نماینده  ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزیر تعاون در ابتدای جلسه یک گزارشی را به صورت کلی از اقداماتی که تاکنون انجام داده است، ارائه داد که نشان می‌داد در این مدت کوتاه اقدامات مثبتی چه در قالب دیدارها، چه برگزاری جلسات و چه حضور در مجموعه‌هایی که مدیرانش از صلاحیت لازم برخوردار نبودند و اقداماتی که در جهت عزل و نصب‌ها صورت گرفته، انجام شده است.

وی تصریح کرد: البته در مورد عزل و نصب‌های صورت گرفته با آن شدت و حدتی که در فضای مجازی منتشر شده بود، نبوده است و تنها محدود به چند نفر بوده که مورد تایید این کمیسیون هم قرار گرفت، ضمن اینکه قرار بر این شد که بعد از این در عزل و نصب‌های جدید حتما با رییس این کمیسیون مشورت کند.

انصاری اظهار کرد: اعضای کمیسیون نیز هر کدام در مدت زمان ۳ دقیقه دیدگاه‌های خود را بیان کردند و در نهایت وزیر تعاون نیز به سوالاتشان پاسخ داد، ضمن اینکه قرار شد به منظور تعامل بیشتر هر ماه جلسه‌ای با اعضای کمیسیون داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: برنامه‌هایی که وزیر تعاون ارائه داد، این نوید را می‌دهد که در ماه‌های آینده اخبار خوشی را در حوزه فعالیت‌های این وزارتخانه و زیرمجموعه‌های آن دریافت خواهیم کرد. ضمن اینکه اعضای کمیسیون تاکید کردند که نباید مخالف وعده‌هایی که برای بهبود وضعیت این وزارتخانه داده بود، عمل کند. بنابراین ما به طور جدی این مسیر را رصد خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: یک توافق دیگری هم شد مبنی‌براینکه در استان‌ها برای عزل و نصب ۱۱مدیر مرتبط با حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعضای این کمیسیون مشورت شود.

نظر شما