شناسهٔ خبر: 172639 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ساعدی:

برای شفافیت در امور نیازمند یک تقویم اجرایی هستیم

ساعدی نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: برای شفافیت در امور نیازمند یک تقویم اجرایی هستیم و باید تکمیل هر پروژه و ارائه خدمات به مردم در این تقویم اجرایی به طور دقیق مشخص باشد.

به گزارش «نماینده» قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیأت دولت با ایشان مبنی بر تعیین روزشمار برای انجام کارها و اقدامات دولت گفت: ما برای شفافیت درامور نیازمند یک تقویم اجرایی هستیم تا در زمان اجرای هر پروژه، به نتیجه رسیدن هر کار و اقدام براساس این تقویم اجرایی به مردم اعلام شود.

وی افزود: ما نیازمند شفافیت بین دولت و ملت هستیم و این شفافیت به توسعه کشور کمک می‌کند و توجه به آن امری ضروری است. 

نماینده مردم دشت‌آزادگان اظهار داشت: یکی از مسائل مورد تأکید و توجه رهبر معظم انقلاب و ملت و همچنین دولت آقای رئیسی، بحث مبارزه با فساد است که به ویژه در شرایط فعلی امری ضروری است و ما باید به طور جد با فساد در بخش‌های مختلف مبارزه کنیم و جلوی آن بایستیم.

ساعدی خاطرنشان کرد: دولت باید بر زنجیره تأمین و توزیع کالا در کشور نظارت دقیق داشته باشد و کسانی که در این فرایند مشغول هستند، باید همیشه نظارت سنگین دولت بر امورات خود را حس کنند و در سایه این نظارت دقیق است که می‌توان بازار را کنترل کرد. 

وی افزود: مردم نباید با بحث نظارت معامله شوند، چرا که این مردم به این دولت اعتماد کردند و حال باید پاسخ اعتماد آنها داده شود. 

وی اظهار داشت: گرچه مردم به دولت آقای رئیسی برای رفع مشکلات امید دارند و این امید در جامعه مشهود و ملموس است، اما باید دولت با انجام اقدامات لازم در بحث شفافیت، نظارت بر بازار و مبارزه با فساد موجبات اعتماد بیشتر مردم را فراهم کند و باعث شود که مردم بیش از پیش به مسئولان اعتماد داشته باشند. 

نظر شما