شناسهٔ خبر: 171875 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

معرفی هتل های فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران

معرفی هتل های فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران

برای انتخاب هتل ابتدا باید به موقعیت مکانی توجه بسیاری داشته باشید، زیرا انتخاب نادرست مکان هتل سبب می شود تا شما وقت زیادی را صرف کرده و هزینه رفت و آمدتان بسیار بیش تر از آنچه محاسبه کرده اید شود.

حال با توجه به موقعیت مکانی و نیاز خود یکی از هتل های اطراف فرودگاه امام خمینی را انتخاب کرده و در آن جا مستقر شوید.

یکی از جاذبه های شهر تهران هتل های بی نظیر اطراف فرودگاه است که با نمای بی نظیر، خود را به رخ مخاطب ها می کشند، تعدادی از آن ها را برای شما در این مقاله معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.

1: هتل المپیک تهران

هتل المپیک از نظر امکانات جزء یکی از بهترین هتل های تهران محسوب می شود که تاکنون قادر به کسب چهار ستاره از سوی مشتریان خود بوده است.

در سال 1380 این هتل به طور کاملا رسمی تاسیس شد و تمامی مجوز های مربوطه را دریافت کرده وشروع به فعالیت نمود. این هتل با فرودگاه امام خمینی با اتوموبیل حدود 50 دقیقه فاصله دارد و در ضلع غربی ورزشگاه آزادی مستقر است.

هتل المپیک سوئیت دو نفره رویال، اتاق دو تخته دبل، حدود 100 اتاق تک تخته و دو تخته توئین را دارا است. تمامی این اتاق ها و سوئیت ها دارای سرویس های بهداشتی، وسایل گرمایشی و خنک کننده، تلوزیون و... می باشند و تمامی نیاز های شما را برآورده می کنند.

استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن جلسات، سالن پذیرایی از دیگر ارکان این هتل محسوب می شوند.

2: هتل فرودگاهی ایبیس

هتل ایبیس که گاها با اکسیس هم نام برده می شود یکی از فوق العاده ترین هتل های فرودگاهی است که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی مستقر شده است.

این هتل با شعار اینجا را مثل خانه خود بدانید قادر به کسب چهار ستاره از سوی مخاطبان و مشتریان همیشگی خود شد و محبوبیتی ابدی را از آن خود کرد.

این مجموعه شامل اتاق های ویژه معلولین، دبل، سینگل، ویژه خانواده است که در هفت طبقه تقسیم بندی شده اند.

همه اتاق ها شامل سیستم های گرمایشی، سرمایشی، تهویه، تلوزیون و... هستند که اقامت شما را بسیار آسان می کند. مجموعه استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، ماساژ و ترانسفر در هتل ایبیس موجود می باشد.

این هتل با توجه به فاصله بسیار کم خود با فرودگاه امام خمینی برای افرادی که عازم خارج از کشور هستند گزینه مناسبی است.

3: هتل ویلایی یادگار امام

هتل ویلایی یادگار امام هتلی تک ستاره، که در سال 1370 در نزدیکی عوارضی تهران قم تاسیس شد. فاصله این هتل محبوب با فرودگاه امام خمینی با خودرو تنها 20 دقیقه است.

هتل یادگار امام در سال 1393 تعمیر و بازسازی گردید و به صورت اتاق های دو تخته دبل، دو تخته توئین، ویلای معمولی و وی آی پی برای 5 نفر، ویلای سه خوابه برای شش نفر و... در اختیار مشتریان گذاشته شد.

تنها نقطه ضعف این مجموعه نبود سرویس های بهداشتی در برخی از ویلا ها است، اما تمام واحد ها دارای سیستم های تهویه، سیستم های خنک کننده، تلوزیون و تمام وسایل مورد نیاز برای اقامت چند روزه شما را دارا هستند.

هتل فرودگاهی نووتل

این هتل بین المللی توسط گروه هتل داری فرانسه تاسیس شده است که در مقابل ترمینال اصلی بنا شده و از موقعیت مکانی بسیار عالی بهره می برد.

 11طبقه و حدود 200 اتاق این هتل پنج ستاره را تشکیل داده است که این اتاق ها شامل تمامی وسایل مورد نیاز مانند: تلوزیون، مبلمان، سرویس های بهداشتی، سیستم های تهویه و... می شوند و برای یک اقامت کوتاه مدت بسیار مناسب است.

فاصله هتل تا فرودگاه بسیار ناچیز بوده و به صورت پیاده امکان نقل مکان وجود دارد اما برای افرادی که به دلیل های مختلف نمی توانند پیاده رفت و آمد کنند سرویس های رفت و برگشت تامین شده است.

این مجوعه سالن های ورزشی مخصوص بانوان و آقایان، استخر، سالن ماساژ، رستوران و صندوق امانات را دارا است.

در این قسمت سعی کردیم نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه امام خمینی را به شما معرفی کنیم. اگر شما قصد اقامت کوتاه مدت و چند روزه در این هتل ها را دارید کافی است اقدام به رزرو بلیط با مستر بلیط کنید و لحظه هایی خوش و به دور از استرس را برای خود و اطرافیانتان به ارمغان بیاورید.

اگر شما از آن دسته افراد هستید که به مکان های زیارتی علاقه بسیاری دارند و قصد سفر به مشهد مقدس را دارید می توانید با رزرو بلیط هواپیما مشهد مستر بلیط سفری آرام و دلنشین را تجربه کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما