شناسهٔ خبر: 171344 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افزایش تیم‌های عملیاتی و ضربتی پلیس در پی خاموشی‌ها

سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از افزایش تیم‌های عملیاتی و ضربتی پلیس در پی قطعی برق و خاموشی‌های اخیر خبر داد.

به گزارش «نماینده» سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای طرح رعد و کاشف پلیس در جمع خبرنگاران در خصوص قطع شدن برق و خاموشی‌ها اظهار داشت: با بکارگیری عوامل انتظامی و مأموران یگان امداد اجازه ندادیم که همزمان با قطع شدن برق مشکلاتی در حوزه ترافیک ایجاد شود.

وی با بیان اینکه همکاران به صورت دستی در تقاطع‌ها ترافیک را مدیریت می‌کنند، تصریح کرد: با آمادگی صددرصدی مشکلات مربوط به خاموشی برق را مدیریت می‌کنیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه خاموشی‌ها زحمت پلیس را زیاد کرده است، اعلام کرد: تیم‌های عملیاتی و ضربتی پلیس دو تا سه برابر شدند تا با توجه به خاموشی‌، فرصتی برای مجرمان ایجاد نشود.

سردار رحیمی با بیان اینکه به هم ریختگی ساعات خاموشی معابر ما را نیز اذیت می‌کند، گفت: اگر براساس برنامه‌های اعلام شده شاهد خاموشی باشیم می‌توانیم قوای خود را در نقاطی متمرکز کنیم که خاموشی در آنها صورت می‌گیرد.

وی درباره ممنوعیت کسب و کار برخی از اصناف با توجه به شرایط قرمز کرونایی در پایتخت گفت: در دو روز ابتدایی مشکلاتی وجود داشت، اکثر واحدهای صنفی موارد و پروتکل ها را رعایت کردند، از روز گذشته دستور دادیم تا بخش نظارتی اماکن فعال شوند.

فرمانده انتظامی پایتخت در پاسخ به سوالی در این خصوص که رانندگان و بعضاً فروشندگان فروشگاه‌های اینترنتی برخورد مناسبی ندارند تصریح کرد: به تاکسی‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تذکر جدی می‌دهم؛ همچنین فروشگاه‌ها باید بدانند افرادی را که جذب می‌کنند تا خدمات عمومی ارائه دهند باید مورد تائید پلیس اماکن باشند.

وی با بیان اینکه در خصوص قطعی برق تجمعی تا به این لحظه نداشته‌ایم از همکاری پلیس با شرکت برق در حوزه رمز ارزها خبر داد و گفت: تاکنون با شرکت برق به صورت مشترک چند مرحله عملیات برای برخورد با رمزارزها داشته‌ایم که در این عملیات‌ها از ۲۰ تا چندین هزار رمزارز کشف شده است.

نظر شما