شناسهٔ خبر: 171218 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نادعلی:

شهردار آینده تهران باید در قواره اداره پایتخت باشد/ عملکرد شورای پنجم به شدت قابل نقد است

علیرضا نادعلی منتخب شورای ششم شهر تهران گفت: رکود این ۴ سال در مدیریت شهری و انتخاب شهردار، نشانگر این است که عملکرد شورای پنجم تهران به شدت قابل نقد است.

به گزارش «نماینده» علیرضا نادعلی منتخب شورای ششم شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه منتخبین شورای ششم در جلسه تعیین شاخص‌های شهردار آینده تهران بیشتر بر روی چه ویژگی‌هایی تاکید داشتند؟ اظهار کرد: ما در مرحله اول شاخص‌های کلی و حساس را مدنظر قرار دادیم و بعد به سراغ شاخص‌های جزئی‌تر رفتیم تا یک فرد در قواره اداره شهر تهران تعیین شود.  یعنی از ویژگی‌های شخصیتی مناسبی برخوردار باشد تا بتواند پایتخت کشور را اداره کند.

وی ادامه داد: دیدگاه‌های شهری، تجربیات کلان ملی و منایع پایدار در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته تا ان‌شالله فردی مناسب این جایگاه انتخاب شود که در صورت بررسی‌های نهایی حتما آن را اطلاع خواهیم داد.

منتخب شورای ششم در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در این ۴ سال مصوبات نامناسبی در شورای پنجم بوده که بعد از ورود به شورا بخواهید در آن تغییری ایجاد کنید؟ تصریح کرد: قاعدتا در این دوره از شورا تمام مصوبات قبلی بررسی همه‌جانبه خواهد شد، زیرا ما اصلا با یک نگاه سیاسی به این قضیه نگاه نمی‌کنیم و نمی‌گوییم تمام تصمیمات شورای قبلی غلط و یا درست است همچنین باید به نیاز امروز تهران و شهروندان توجه کنیم.

نادعلی با اشاره به کارنامه کاری دوره پنجم شورای‌ شهر تهران ، گفت: رکودی که در این ۴ سال در مدیریت شهری،  اداره شهر  و خصوصا در انتخاب شهردار دیده می‌شود، نشانگر این است که مجموعه عملکرد شورای پنجم شهر تهران به شدت قابل نقد است. یعنی در مهم‌ترین تصمیم اعضای شورا که انتخاب شهردار بوده ما می‌توانیم به صورت محکم نقد کنیم حتی بسیاری از کارهای نیمه‌تمام دوره ۱۲ ساله باید در دوره پنجم تکمیل می‌شد که متاسفانه جای آن‌ها همچنان خالی است و کاری صورت نگرفته است.

نظر شما