شناسهٔ خبر: 171064 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

باشگاه‌داران کرونا زده در انتظار کمک فوری؛

چرا مصوبه هیأت وزیران در حمایت از باشگاه‌داران اجرایی نمی‌شود؟

عباس مقتدایی نماینده اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در ایام کرونا، عنوان کرد: چرا مصوبه هیأت وزیران در حمایت از باشگاه‌داران اجرایی نمی‌شود.

گزارش «نماینده» عباس مقتدایی با بیان اینکه باشگاه داران ورزشی یکی از اصنافی هستند که در ایام کرونا آسیب زیادی دیدند، گفت: غالب ایام این مجموعه‌ها به علت محدودیت‌ها تعطیل بود، مبحث حفظ نیروی انسانی و همچنین پرداخت اجاره بها مشکلات زیادی را برای این مجموعه ها ایجاد کرده بود، زیرا تعطیل بودند و درآمدی نداشتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  بلافاصله در ۱۵ اردیبهشت سال جاری طی مکاتبه ای با رییس جمهور، معاون اول رییس جمهور و وزیر بهداشت، خواستار حمایت فوری از این صنف شدم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اظهار کرد: پس از پیگیری‌ها، هیات وزیران ۲ خرداد طی مصوبه‌ای اقدام خوبی در راستای حمایت از صنوف آسیب دیده از کرونا انجام داد. پس از مصوبه هیات وزیران، مطلع شدیم که برخی شرکتهای دولتی همچون شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی که زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان است، این مصوبه هیات وزیران را مورد توجه قرار نداده، در همین راستا طی مکاتبه ای فوری با وزیر ورزش و معاون اول رییس جمهور خواستار رسیدگی و اقدام عاجل در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران شدم.

مقتدایی با بیان اینکه معاون اول رییس جمهور نیز نامه را به وزیر ورزش جهت بررسی و اقدام ارجاع داد، مطرح کرد: تا این لحظه پاسخی از وزارت ورزش واصل نشده و اخبار واصله حکایت از عدم اجرای مصوبه هیات وزیران دارد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: منتظر پاسخ وزارت ورزش هستیم و در صورتیکه از اجرای مصوبه هیات وزیران استنکاف شود، قطعا ورود نظارتی خواهیم داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: پیگیر حل مشکلات باشگاه داران سراسر کشور خواهیم بود و این مسئله را رسیدن به حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد

نظر شما