شناسهٔ خبر: 170953 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

گودرزوند چگینی در تذکر شفاهی:

دست های پشت پرده از واگذاری معدن زغال سنگ البرز غربی جلوگیری می کند/ضرورت توجه جدی وزیر صمت به تعیین تکلیف این معدن

گودرزوند نماینده مردم رودبار در مجلس از وزیر صمت خواستار تعیین تکلیف وضعیت واگذاری معدن زغال سنگ البرز غربی شد.

به گزارش «نماینده» مهرداد گودرزوندچگینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری به وزیر صمت، خواستار تعیین تکلیف وضعیت واگذاری معدن زغال سنگ البرز غربی شد و گفت: این معدن ۳۵ کیلومتر وسعت دارد و بیش از ۴ هزار کارگر در سنوات گذشته در این معدن کار می کردند اما مدت ها تعطیل است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این معدن به مزایده گذاشته شده اما مشخص نیست چه دست هایی در کار است که از واگذاری آن جلوگیری می شود و همچنان بلاتکلیف است. انتظار می رود وزارت صمت به این موضوع ورود و اگر قرار نیست واگذار شود آن را بالفعل کند.

وی افزود: معدن زغال سنگ البرز غربی سرمایه مملکت است و با آن می توان بخشی از مشکلات را حل کرد، انتظار می رود وزیر دستور ویژه برای رسیدگی به این موضوع را مورد توجه قرار دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکری به وزیر نیرو در خصوص فرسودگی شبکه آبرسانی شهرهای حوزه انتخابیه، گفت: قطعی مکرر برق باعث فرسودگی شبکه ها شده و مشکل قطعی آب مردم را با مشکل مواجه کرده، تقاضا داریم وزیر به این موضوع رسیدگی و مشکلات این بخش را به حداقل ممکن کاهش دهد.

گودرزوند چگینی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی، یادآور شد: مسکن مهر در شهرستان های رودبار، منجیل و رستم آباد بلاتکلیف مانده است، انتظار می رود وزیر رسیدگی به این موضوع را در دستورکار قرار دهد.

نظر شما