شناسهٔ خبر: 170753 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جوکار:

خروجی صندوق‌های مملو از آراء مردم، ضامن منافع ملی است

محمدصالح جوکار// رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است علیرغم اینکه عملکرد مسئولان دولت باعث تزریق ناامیدی در بدنه جامعه شده، گفت: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند باعث سامان یافتن وضعیت فعلی شود.

به گزارش «نماینده» محمد صالح جوکار انتخابات را به خودی خود تولید ارزش دانست و گفت: مردم با حضور پای صندوق های رأی، خود را در اداره کشور سهیم می کنند از این رو آنچه که از صندوق رأی بیرون می آید ماحصل حضور مردم است که اگر انتخاب درست باشد می تواند ضامن منافع مردم باشد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حضور مردم ضمن تضمین منافع ملی، باعث تثبیت موقعیت نظام در منطقه و حوزه بین الملل خواهد بود، عنوان کرد: دشمن از طرفی به دنبال ایجاد شکاف میان قوا و از سوی دیگر ایجاد شکاف میان دولت و ملت است تا مردم را ناامید کنند.

وی همچنین با اشاره به این مطلب که عملکرد برخی مسئولان در عرصه مدیریت باعث شده ناامیدی در بدنه جامعه تزریق شود، اظهار کرد: انتخاب درست باعث می شود مشکلات کشور طی ۴ سال آتی به سمت اصلاح و حل شدن پیش رود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: اگر فردی که به پاستور می آید بتواند وضعیت کشور را سامان دهد، مردم می توانند بعد از مدت ها طعم شیرین مدیریت شایسته را چشیده و با چشم خود حل شدن مشکلات کشور را ببینند.

برچسب‌ها:

نظر شما