شناسهٔ خبر: 170732 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

فلاحی:

انتخابات موجب استحکام قدرت جمهوری اسلامی می شود

احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات تجلی مردم سالاری و موجب استحکام قدرت جمهوری اسلامی می شود.

به گزارش «نماینده» احمدحسین فلاحی با اشاره به در پیش بودن ۲۸ خرداد خاطر نشان کرد: انتخابات تجلی مردم سالاری و موجب استحکام قدرت جمهوری اسلامی می شود و حضور در آن، مانور اقتدار و نشان دهنده اعتماد به نظر مردم در اداره کشور است.

وی افزود: در شرایطی که کشور های منطقه خاورمیانه درگیر جنگ و ناامنی هستند برگزاری یک انتخابات پرشور و حد اکثری در یک فضای آرام به جهانیان نشان می دهد که کشور ما با وجود تلاش کشور های استکباری و البته باوجود برخی مشکلات معیشتی امن و آرام پیش می رود و مردم برای ساختن کشور خود به هیچ بیگانه ای چشم امید ندارند.

فلاحی تاکید کرد: همانطور که رهبری فرمودند اگر انتقادی هم دارید باید در انتخابات شرکت کنید و برای تغییر شرایط پای صندوق حاضر شوید،بی شک با عدم حضور و مشارکت هیچ تغییری در کشور ایجاد نمی شود و فقط دشمنان نظام که دلسوز مردم نیستند خوشحال شده و برای بدخواهی و توطئه جدید آماده تر می شوند.

نماینده مردم همدان تصریح کرد: روز جمعه روز سرنوشت ساز برای مردم و مسئولین است و حضور پرشور مردم و جواب دندان شکن آنها به دشمنان مسئولیت خدمتگزاران نظام را نیز سنگین تر خواهد کرد تا آنها با برنامه ریزی دقیق خوب به وعده های انتخاباتی هرچه سریعتر عمل کرده و پاسخ اعتماد مردم را به بهترین شکل ممکن بدهند.

نظر شما