شناسهٔ خبر: 170520 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی؛

دلیل کاهش احتمالی مشارکت در انتخابات تشکیل صف‌های طویل کالاهای اساسی است

محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: اگر قرار است مردم در انتخابات شرکت نکنند دلیل آن تشکیل صف‌های طولانی مرغ، روغن و چای است نه رد صلاحیت افراد فاسد توسط شورای نگهبان.

به گزارش «نماینده» سیدمجتبی محفوظی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: قرار نیست در صحن علنی مجلس نهج‌البلاغه امیرالمومنین را بر سر نیزه ببرند و ما هیچ‌گونه عکس‌العملی نداشته باشیم. قرار نیست کلام حضرت امیر را علیه کلام ایشان به کار ببرند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: شاهد مثالی که می‌آورید چه ارتباطی به ادعای شما دارد، دقیقاً حضرت امیرالمومنین علیه مطلبی که شما شاهد مثال می‌گیرید صحبت فرموده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مخاطب ای مالک‌های شما در صحن علنی مجلس چه کسانی هستند، ادامه داد: مگر ۳۲ سال حکومت در دست چه کسانی بوده، مخاطب این ای مالک‌ها خود شما هستید نه افراد مقابل شما. پاسخ این ای مالک‌ها را شما باید بدهید زیرا ۳۲ سال حکومت را در اختیار داشته‌اید. کردستان را شما مورد ظلم قرار دادید، خوزستان اگر مظلوم است شما به آن ظلم کردید، سیستان و بلوچستان اگر محروم است، عامل محرومیت آن شما هستید.

محفوظی با اشاره به اینکه مخاطب استدلال‌های امروز شما از نهج‌البلاغه خود شما هستید، افزود: یادتان رفت رئیس شما روبروی ملت قرار گرفت و اعلام گرفت من سرهنگ نیستم، سعادت می‌خواهد در این نظام عضو نیروهای مسلحی باشید که جزو بهترین‌ها هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه قرار بود زبان دنیا را بلد باشید، اما از فهم زبان ملت خود نیز عاجز بودید، عنوان کرد: یادتان رفت در صدا و سیما اعلام کردید که مردم به دلیل اینکه من را دیدند و خندیدند از عملکرد ما راضی هستند، مردم از سر رضایت نخندیدند بلکه موجود خنده‌داری را دیدیدند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: شما رکوردهای فلسفه، استدلال و منطق را با بیان اینکه ابرها از کویر یزد رد می‌شوند و با دیدن کویر نمی‌بارند، فتح کردید.

وی با اشاره به اینکه مردم اگر قرار است در انتخابات شرکت نکنند به دلیل رد صلاحیت به حق افراد مفسد توسط شورای نگهبان نیست بلکه به دلیل تشکیل صف‌های طولانی مرغ، روغن و چای است، ادامه داد: شما قرار بود جلوی افزایش قیمت لحظه‌ای دلار را بگیرید ولی باعث شدید دلار افزایش ۵ برابری داشته باشد.

پایان پیام/

نظر شما