شناسهٔ خبر: 170365 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

ضرورت همکاری صنایع برای احداث مدارس با توجه به حضور دانش‌آموزان مهاجر در اردکان

مدرسه تخریب شده نماینده مردم اردکان در مجلس اصلاح مشکلات جامعه را در گرو حمایت و پشتیبانی از آموزش و پرورش دانست و گفت: با توجه به نرخ بالای رشد جمعیت و حضور دانش‌آموزان مهاجر در منطقه، همکاری صنایع و کارخانجات برای احداث مدارس ضروری است.

به گزارش «نماینده» محمدرضا دشتی اردکانی در جلسه شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش اردکان با تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه آموزش و پرورش در سال تحصیلی گذشته با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در شهرستان، گفت: لازم است برای رفع مشکلات آموزشی و امکانات پشتیبانی در جهت ارتقای کیفیت آموزش و در نتیجه اصلاح مشکلات جامعه برنامه ریزی مناسب شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ رشد بالای جمعیت در شهرستان اردکان نسبت به کل کشور، عنوان کرد: همچنین با توجه به حضور دانش آموزان مهاجر از مناطق مختلف در این شهرستان، همکاری صنایع و کارخانجات برای احداث مدارس جدید به منظور رفع کمبود فضای آموزشی در شهرستان ضروری است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه ضرورت دارد پایه های آموزشی را تقویت کنیم، اظهار داشت: با استفاده از تجربیات بزرگان آموزش و پرورش باید کیفیت آموزش را ارتقاء داد.

به گزارش خانه ملت، دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای منطقه‌ای آموزش و پرورش شهرستان با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین با محوریت بررسی فرآیند ثبت‌نام مدارس در سال تحصیلی جدید و برنامه ریزی جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان سال جاری برگزار شد.

نظر شما