شناسهٔ خبر: 170214 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عضو هیات رئیسه فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس؛

شهرداری دلیل منطقی برای تخریب مجسمه شیرهای میدان حر به مجلس ارائه دهد

بندپی عضو هیات رئیسه فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس، بابیان‌اینکه در هر شرایطی از بین بردن آثار ملی و هر نوع اثر مورد توجه مردم توسط مدیران شهری اقدامی غیرقابل قبول است، تاکیدکردکه این موضوع را به‌طور جدی پیگیری خواهد کرد.

به گزارش «نماینده» محمدعلی محسنی بندپی در واکنش به انتشار خبری مبنی بر اینکه شهرداری تهران با مدیریت سازمان زیباسازی اقدام به تخریب مجسمه‌های شیر میدان حر تهران کرده است که در فهرست آثار ملی کشور جای داشتند، گفت: اگر شهرداری چنین کاری کرده باشد باید دلایل آن را نیز بیان کند تا مشخص شود که چرا به چنین اقدامی دست زده است.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته در هر شرایطی از بین بردن آثار ملی و هر نوع اثری که مورد توجه مردم باشد به ویژه توسط مسئولان مربوطه، اقدامی ناپسندید و غیرقابل قبول است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس به این موضوع ورود پیدا می‌کند، یادآور شد: ما باید علت این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم تا مشخص شود که آیا شهرداری توجیه منطقی و قابل قبولی برای این اقدام خود دارد یا بدون هدف دست به این اقدام زده است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم این موضوع را به طور جدی پیگیری کرده و در مورد دلایل ارائه شده از سوی مدیریت شهری به طور قطع اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

پایان پیام/

نظر شما