شناسهٔ خبر: 169950 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کاندیداها به جای سر دادن شعار برنامه عملیاتی برای حل مشکلات ارائه کنند

سیدعلی موسوی نماینده ملکان نماینده ملکان در مجلس گفت: کاندیداها به جای سر دادن شعار در تبلیغات انتخاباتی برنامه‌های خود را برای حل مشکلات ارائه کنند؛ آن هم برنامه‌هایی که جنبه عملیاتی داشته باشد، نه اینکه فقط در دفترچه نوشته شده و قابلیت اجرا نداشته باشد.

به گزارش «نماینده» سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور و ثبت نام کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری از جریانات مختلف سیاسی خود نویدبخش حضوری پرشور در انتخابات و پای صندوق‌های رأی خواهد بود. این حضور کاندیداها از سلیقه‌های مختلف در انتخابات نشان می‌دهد که اظهارنظرهای دشمنان و بدخواهان نظام که می‌گفتند رئیس جمهور در ایران اختیار ندارد و در حد یک تدارکاتچی است، اظهارنظرهای غلط و بیهوده است؛ ‌ چراکه اگر اظهارات آنها درست بود چنین استقبالی از سمت جریانات مختلف سیاسی برای ثبت نام در انتخابات شاهد نبودیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان طور که گفتم حضور و ثبت نام کاندیداها از سلایق و جریانات مختلف در کشور نشان‌دهنده حضور پرشور مردم در انتخابات است و مردم باید بار دیگر به دشمن ثابت خواهند کرد که پای انقلاب اسلامی و کنار رهبر فرزانه انقلاب هستند و از ارزش‌های انقلاب محافظت خواهند کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در تبلیغات انتخاباتی خود به جای شعار و وعده و وعید برنامه ارائه دهند و عنوان کنند که برای حل مشکلات چه برنامه‌ای در چه بازه زمانی دارند.

وی افزود: نکته مهم‌تر این است که برنامه‌های ارائه شده توسط کاندیداها عملیاتی باشد نه اینکه در یک دفترچه ثبت شود و قابلیت اجرا نداشته باشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز عمده مشکلات کشور در حوزه اقتصادی است و کاندیدایی که در این حوزه برنامه مؤثر و عملیاتی داشته باشد، می‌تواند اقدام مؤثر انجام دهد.

موسوی خاطرنشان کرد: امروز ما در جبهه مقاومت سربلند و سرافراز هستیم و حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه خوبی برای نظام است و باعث تقویت هر چه بیشتر جایگاه کشور در موقعیت فعلی خود خواهد شد.

نظر شما