شناسهٔ خبر: 169913 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

وزارت کشور تمهیدات لازم برای تأمین تعرفه‌های مورد نیاز انتخابات ریاست جمهوری در کشور را فراهم کند

محمدجواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس طی تذکری به رحمانی فضلی از وزارت کشور خواست تا تمهیدات لازم برای تأمین تعرفه‌های مورد نیاز انتخابات ریاست جمهوری در کشور را فراهم کند.

به گزارش «نماینده»  محمدجواد عسکری در نشست علنی امروز (چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری با اشاره به موضوع بازنشستگان لشکری و کشوری گفت: این عزیزان سال‌ها عمر و جوانی خود را برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی صرف کرده و جانفشانی کرده‌اند بنابراین انصاف نیست که امروز در پیچ و خم گرانی و تورم سرسام‌آور و بیماری‌های متعدد شرمنده خانواده‌های خود شوند و باید به این افراد به طور ویژه نگاه شود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی همچنین طی تذکری خطاب به رحمانی فضلی، وزیر کشور بیان کرد: انتخابات حق مردم بوده و تمهید مقدمات آن تکلیف دولت است. یکی از مشکلات اساسی در انتخابات 4 سال گذشته ریاست جمهوری، کمبود تعرفه در برخی مناطق و شعبات بود که علیرغم حضور گسترده مردم به دلایلی که خود شما می‌دانید اراده‌ای برای تأمین تعرفه در آن حوزه‌ها وجود نداشت.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود هم اکنون تدبیری اندیشیده تا دیگر این مشکل در انتخابات ریاست جمهوری جاری تکرار نشود، یقیناً فراموش نمی‌کنیم که انتخابات حق‌الناس است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تکمیل پروژه خط آهن داراب – زادمحمود یکی از اولویت‌های توسعه شهرستان‌های داراب و زرین‌دشت است بنابراین تقاضا داریم اقدام عاجل و دستور سریع برای تکمیل این پروژه انجام دهید.

عسکری با اشاره به فرودگاه شهدای داراب ضمن تشکر از مدیرعامل فرودگاه‌های استان فارس گفت: تقاضا می‌کنم هر چه سریعتر با توجه به مطالبه به حق و مشروع مردم داراب و زرین‌دشت نسبت به عملیاتی شدن این پروژه اقدام لازم انجام شود. همچنین در بحث راه‌های مواصلاتی دولت آباد به حاجی آباد، حاجی آباد به شهر پیل، دبیران به شهرپیل، فسارود به داراب و داراب به مروارید هر چه سریعتر اعتبارات لازم تخصیص داده شده تا پروژه عملیاتی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم درخصوص آب آشامیدنی روستاهای داراب و زرین‌دشت بیان کرد: طی خشکسالی‌های اخیر و مشکلات مردم در حوزه تأمین آب آشامیدنی و نیاز به نهاده‌های دامی در میان عشایر می‌طلبد تا وزارتخانه‌های نیرو و کشاورزی تمهیدات لازم را برای رفع مشکلات این افراد اتخاذ کند.

نظر شما