شناسهٔ خبر: 169904 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نماینده تام‌الاختیار دولت به مناطق زلزله زده خراسان شمالی اعزام شود

زلزله سنخواست نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: هر چه زودتر نماینده تام‌الاختیار دولت به مناطق زلزله زده خراسان شمالی اعزام شود.

به گزارش «نماینده» محمد وحیدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: دو روز گذشته شاهد زلزله شدیدی در شهرهای گرمه و جاجرم و بخش‌های سملقان، سنخواست و شوقان بودیم که خسارت زیادی را در پی داشت و منازل مسکونی، دامداری‌ها و حوزه‌های زیربنایی راه و آب روستایی خسارت دیدند. لازم است دولت سریعاً نماینده تام‌الاختیار خود یا وزیر کشور را به منطقه اعزام و در کوتاه‌ترین زمان مشکلات را از نزدیک مشاهده و در رفع آن بشتابند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس در تذکری به رئیس جمهور افزود: پرداخت پاداش‌های به تأخیر افتاده بازنشستگان دولتی، فرهنگیان و لشگری در اولویت قرار گیرد، تا کی این افراد باید انتظار بکشند.

وی ضمن تشکر از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در تصویب کلیات لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: این لایحه ویژه معلمان طراحی و مصوب شده، امیدواریم با نظر مثبت رئیس مجلس در دستور کار صحن قرار گیرد و با اصلاحات لازم اجرایی شود.

وحیدی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: در خصوص موضوعات کشاورزان و دامداران که توأم با خشکسالی و خسارات ناشی از سیلاب‌ها بوده تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته در حالی که وزارت جهاد کشاورزی مسئولیت حمایت از این قشر را دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر کشور گفت: در روزهای پایانی انتظار داریم دولت موضوع مهم تقسیمات کشوری و بازگشایی مرز ایران با ترکمنستان را در اولویت قرار دهد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس خاطر نشان کرد: وزیر آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به نیروهای خدماتی این وزارتخانه داشته باشد.

نظر شما