شناسهٔ خبر: 169645 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

عزیزی: شاهد مشکلات عدیده‌ای در وزارتخانه آموزش و پرورش هستیم

ابراهیم عزیزی شیراز نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: با همه جایگاهی که آموزش و پرورش در کشور ما باید داشته باشد، اما امروز شاهد مشکلات عدیده‌ای در این وزارتخانه هستیم.

به گزارش «نماینده» ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی سوالی از محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نشست علنی امروز پارلمان اظهار داشت: بدون شک همه همکاران من در مجلس یازدهم می‌پذیرند که آموزش در ایران مهم‌ترین رکن توسعه می‌باشد.

وی افزود: وزارتخانه‌ای مهم‌تر از آموزش و پرورش نداریم. عباراتی پیرامون این وزارتخانه مطرح است که کارخانه آدم‌سازی و کادرسازی است.

عزیزی ادامه داد:  پرورش نیروی انسانی برای آینده کشور منوط به حرکت منظم، برنامه‌ای و چارچوب‌دار و در عین حال سیاسی‌کاری آموزش و پرورش دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اساسا اگر ۵۰ ساله دوم انقلاب اسلامی را با هدف کادرسازی بخواهیم دنبال کنیم وزارت آموزش و پرورش نقش بی نظیر و بی بدیلی دارد. بهترین و طلایی‌ترین سال‌های زندگی شهروندان را در همین وزارت آموزش و پرورش شاهد هستیم.

وی افزود: بهترین سرمایه‌های انسانی ما یعنی معلمان عزیز در این وزارتخانه هستند و بهترین عناصر جریان ساز و فرهنگ سازی در این وزارتخانه حضور دارند.

عزیزی خاطرنشان کرد: باور من این است که آموزش و پرورش می‌تواند مبدأ همه تحولات کشور باشد. با همه جایگاهی که آموزش و پرورش در کشور ما باید داشته باشد، اما امروز شاهد مشکلات عدیده‌ای در این وزارتخانه هستیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: سوالاتی در همین رابطه به کمیسیون آموزش ارسال شد اما پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش قانع کننده نبود بنابراین این سؤال را در صحن مجلس مطرح کردیم.

ادامه دارد...

نظر شما