شناسهٔ خبر: 169306 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تداوم سرقت‌های توأم با ایجاد رعب و وحشت در خوزستان/ وزیر کشور و فرمانده ناجا به داد مردم برسند

گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس با ابراز نگرانی از تداوم سرقت‌های توأم با ایجاد رعب و وحشت در خوزستان از وزیر کشور و فرمانده ناجا خواستار ورود جدی به این موضوع شد.

به گزارش «نماینده» سهراب گیلانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۳۱ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، با تسلیت شهادت سردار حجازی جانشین فرمانده قدس سپاه گفت: از نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و دبیرخانه ائمه جمعه خوزستان برای انتصاب استاد فرهیخته حاج آقا حبیب‌پور به امامت جمعه دارالمومنین شوشتر تشکر می‌کنیم. امیدواریم ایشان در ایجاد وحدت و همدلی و حمایت از مردم شوشتر موفق باشند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه سرقت‌های توأم با ایجاد رعب و وحشت و مسلحانه و تیراندازی با سلاح جنگی در خوزستان و شوشتر به طور مکرر رخ می‌دهد، انتظار می‌رود وزیر کشور و فرمانده ناجا کنترل و برخورد جدی را در دستور کار قرار دهند و به داد مردم برسند.

وی افزود: از کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس می‌خواهیم از ابزار نظارتی خود استفاده و از ناجا و وزارت کشور خواستار ورود به این موضوع شود و موضوع در تحقیق و تفحص مجلس قرار گیرد؛ این سرقت ها بی‌احترامی به مردم خوزستان است.

گیلانی یادآور شد: کمیسیون جهش تولید برای رسیدگی و حمایت از صنعتگران شوشتر و گتوند دعوت کردیم که در آینده نزدیک دیدار و بازدید میدانی داشته باشند، امیدواریم صنعتگران آمادگی میزبانی از مجلس را داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به استاندار خوزستان گفت: به فکر بازاریان و تعطیلی مکرر بازار و درآمدهای آنان باشید، بازاریان به شدت متضرر شده‌اند، نیاز است فکر جبرانی برای ضرر و زیان آنها داشته باشید، البته از جنابعالی به دلیل حمایت از سرعت بخشی و تکمیل پروژه‌های توافق شده با اینجانب در حوزه انتخابیه تشکر می‌کنیم. بی‌شک این رسیدگی و حمایت‌ها تداوم خواهد داشت.

نظر شما