شناسهٔ خبر: 168987 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

وجود ۴ طرح بهبود مستمر فضای کسب و کار در مجلس

جعفر قادری// عضو کمیسیون جهش تولید مجلس از حدود ۴ طرح بهبود مستمر فضای کسب و کار در مجلس خبر داد و گفت: مناسب‌تر است تا با هدف سرعت بخشیدن به کار و تصویب یک قانون جامع این طرح‌ها با هم ادغام شوند.

به گزارش«نماینده» جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید،‌ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: ما در مجلس و در کمیسیون  جهش تولید ۴ طرح بهبود مستمر فضای کسب و کار داریم که بهتر است این طرح‌ها با هم ادغام شود و مصوبه جامعی را در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: همچنین طرح اصلاح قانون اجرای اصل ۴۴ و طرح رفع موانع تولید نیز از دیگر طرح‌های در دستورکار کمیسیون جهش تولید است که باید هر چه زودتر کار تصویب این طرح‌ها در کمیسیون نهایی و در دستورکار صحن علنی مجلس برای تصویب نهایی قرار گیرد.

عضو کمیسیون جهش تولید مجلس اظهار داشت: در روند بررسی طرح‌ها در مجلس ما دچار مشکلاتی هستیم و حرکت در این مسیر یک  حرکت کند است و ما پیش از آنکه چرخ اقتصاد کشور را بخواهیم روغن کاری کنیم، باید چرخ انجام امور در روند بررسی طرح‌ها در مجلس را روغن کاری کرده و کار آن را سرعت بخشیم.

قادری خاطرنشان کرد: باید روند کار مجلس به گونه‌ای باشد که کمیسیون‌های تخصصی محور کار باشند.

وی افزود: در حال حاضر وقتی گزارش کمیسیون در صحن قرائت می‌شود، ابتدا پیشنهادات نمایندگان و در آخر کار پیشنهادات کمیسیون مورد بحث قرار می‌گیرد که این روند باید کاملا برعکس باشد و پیشنهادات کمیسیون هنگام بررسی گزارش در صحن مجلس در اولویت باشد.

عضو کمیسیون جهش تولید مجلس اظهار داشت: کمیسیون جهش تولید پس از آغاز به کار مجلس در سال جاری جلساتی را با تولیدکنندگان و مقامات اجرایی مربوطه برای شنیدن حرف‌ها و مشکلات تولیدکنندگان و همچنین تلاش برای رفع موانع از طریق مقامات اجرایی در دستورکار خواهد داشت.

نظر شما