شناسهٔ خبر: 168813 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

جدی در گفتگو با «نماینده»:

جدی: رئیس قوه مقننه در کردستان و رئیس قوه قضائیه در دماوند بازدید ونظارت میدانی داشتند امامتاسفانه قوه مجریه با وجود وزرا و متولیان متعدد مانند آنها درصحنه نیست/بااین همه مشکلات وگرانی، کرونا نبایدبهانه ای باشد مبنی بر اینکه مدیران به امور رسیدگی نکنند

علی جدی نماینده شیروان نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه امروز در کردستان و آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه در دماوند بازدید میدانی داشتند. کرونا نبایدبهانه ای باشد مبنی بر اینکه مدیران متولی در کشور به امور رسیدگی نکنند.

علی جدی نماینده شیروان و نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «نماینده» درباره نظارت میدانی سران قوا گفت: قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه امروز در کردستان و آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه در دماوند بازدید میدانی داشتند. کرونا نباید بهانه ای باشد مبنی بر اینکه مدیران متولی در کشور به امور رسیدگی نکنند.

جدی در ادامه گفت: دیروز ۶ نماینده از مجلس در منطقه عشایر منابع تپه استان گلستان برای رسیدگی به مشکلات مردم استان حضور پیدا کرده بودند.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر حضور مسئولین در کنار مردم گفت : کرونا ، مشکلات، نگرانی و خطر هست ولی کار مردم  نباید معطل بماند پروتکل ها رعایت شود و مسئولین به صورت میدانی باید در بین مردم باشند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

نماینده شیروان در مجلس درباره نظارت میدانی سران قوا گفت: سران دو قوه نظارت های میدانی خود را انجام می دهند و در بین مردم هستند ولی متاسفانه  قوه مجریه با وجود وزرا و متولیان متعدد مانند آنها درصحنه نیست.

جدی حضور مسئولین در بین مردم را باعث دلگرمی مردم دانست و گفت: مردم مشکل دارند و هم دردی با مردم خیلی مهم است باید مسئولین  در بین مردم حضور پیدا کنند،آن ها را درک کنیم  و مردم حس کنند که مسئولین هم متوجه مشکلات هستند وقتی در بین مردم حضور پیدا کرد مسئولین و مدیران مشکلات را بیشتر متوجه می شوند و در تصمیم گیری ها لحاظ می کنند

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس دربارۀ  نظارت های میدانی مجلس  گفت: مجلس در حوزه نظارت میدانی خوب عمل کرده و نماینده ها هم حضور فعالی درحوزه  انتخابیه دارند.قوه قضائیه نیز در نظارت میدانی عملکرد خوبی دارد.

رئیس فراکسیون استاندارد مجلس شورای اسلامی از رئیس‌جمهور درخواست کرد: خواهش ما بر این است که قوه مجریه در پایان دولت جدی ترباشد، بر پروژه ها نظارت کند و حضور میدانی داشته باشند تا بتوانند خیلی از پروژه های نیمه کاره را تمام کنند خود رئیس قوه در زمینه بازدید میدانی سخت می گیرند و حضور پیدا نمی کنند

نماینده شیروان با اشاره به سخنان سخنگوی دولت گفت: امروز اعلام کرده بودند چون وزارت بازرگانی ندارند این مشکلات در تنظیم بازار وجود دارد که به نوعی توپ را در میدان مجلس انداخته بودند این تفسیر غلطیست این دعواییست که  ما بخاطر دمدیریت و تنظیم بازار داریم.

 نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرابت و نزدیکی وزرا را در تنظیم بازار مهم برشمرد و افزود:وزیر صمت و جهاد با هم توافقی کرده بودند که خیلی از مسائل را پیش ببرند ولی از فرادست رئیس جمهورمانع انجام کار شده بودند . در حالی که وزیر صمت و وزیر کشاورزی باید بیشترین قرابت  ونزدیکی را در کارها باهم داشته باشند تا کارها را بتوانند مدیریت کنند

جدی در پایان گفت: فکر میکنم اگر رئیس جمهور یه مقداری در تنظیم بازار کار را به وزرا بسپارند نتیجه بهتری خواهد داشت.

گفتگو: حدیث ابراهیمی راد

نظر شما