شناسهٔ خبر: 168794 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کمک ۲ میلیاردی شهرداری تهران جهت برگزاری انتخابات

شهرداری تهران اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد یکی از اعضای شورا مبنی بر کمک ۲ میلیارد تومانی به برگزاری انتخابات به فرمانداری‌ها را بررسی و به آن رأی مثبت دادند.

به گزارش «نماینده» ناهید خداکرمی در صحن امروز شورای شهر در جریان رسیدگی به لایحه اصلاحیه بودجه ۹۹ شهرداری تهران مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد که کمک ۲ میلیارد تومانی برای برگزاری انتخابات به فرمانداری‌های حوزه تهران انجام گیرد.

این مسأله با مخالفت برخی از اعضای شورای شهر مطرح شد از جمله مخالفان ناهید خداکرمی بود که در این زمینه گفت: وزارت کشور و شورای نگهبان برای انتخابات بودجه دارد چرا باید منابع عمومی را صرف انتخابات کنیم.

شهربانو امانی عضو دیگر شورای شهر گفت: من موافق پیشنهاد آقای فراهانی هستم البته شهرداری دارای مسؤولیت اجتماعی است و در ارتباط با هزینه‌های تبلیغاتی محیط انتخابات و شفافیت هزینه‌کرد طریق عمومی شهرداری بهتر است به این پیشنهاد همه رأی بدهیم.

سرانجام پیشنهاد مجید فراهانی در مورد کمک ۲ میلیاردی به برگزاری انتخابات به رأی گذاشته شده بود و با ۱۰ رأی موافق این موضوع به تصویب رسید.

حسن خلیل‌آبادی در ادامه پیشنهاد داد: حوزه شهرداری تهران سه فرمانداری را شامل می‌شود و در تناسب صندوق‌ها و پرداخت بودجه ممکن است عدالت رعایت نشود بنابراین باید مبلغی برای فرمانداری ری کنار گذاشته شود.

البته پیشنهاد خلیل‌آبادی نیز به رأی گذاشته شد و با ۹ موافق سرانجام به تصویب نرسید.

نظر شما