شناسهٔ خبر: 168400 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب اسلامی تلاش ویژه برای به کارگیری جوانان در کنار پیشکسوتان دارد

اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران از برنامه ریزی این شورا در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.

به گزارش «نماینده» مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران در نشست مناطق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران گفت: امروز سومین نشست مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است؛ به دلیل شرایط کرونایی مجبور بودیم که جلسات خود را با هسته اصلی شورای حل ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران برگزار کنیم.

وی درباره جزئیات هسته اولیه فعالیت‌های انتخاباتی این شورا در مناطق تهران اضافه کرد: این هسته شامل یک روحانی، یک خواهر، یک جوان و ۲ پیشکسوت است.

اقراریان تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب اسلامی تلاش ویژه برای به کارگیری از بهره مندی از انرژی جوانان در کنار تجربه پیشکسوتان دارد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران تصریح کرد: نقشه راه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که با تلاش‌ها و زحمات کار جمعی تدوین شده بود هم اکنون محقق شده است ضمن اینکه نقشه راهی هم برای انتخابات پیش رو داریم.

اقراریان تصریح کرد: مسیری را برای انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفته و باز کرده‌ایم؛ این مسیر هم اکنون در سطح محلات شهر تهران برنامه‌ریزی شده و سامانه ارتباط گیری این شبکه با کانون‌ها، کمیته‌ها و مناطق در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از برنامه‌ریزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهر تهران با توجه به شرایط کنونی کشور برای انتخابات سال ۱۴۰۰ به صورت مجازی خبر داد.

       

نظر شما