شناسهٔ خبر: 168287 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اسماعیلی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر ارتباطات:

مشکل آنتن‌دهی تلفن و اینترنت پایدار در بیش از ۱۰۰ روستای میانه وجود دارد

مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه خطاب به وزیر ارتباطات گفت: علیرغم برخی اقدامات انجام شده از ۴۰۰ روستای شهرستان میانه در بیش از ۱۰۰ روستا مشکل آنتن‌دهی تلفن ، اینترنت پایدار و توسعه شبکه تلفن همراه وجود دارد.

به گزارش «نماینده» مهدی اسماعیلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: پیشاپیش ۲۹ بهمن ماه سالروز قیام تاریخی و تأثیرگذار مردم قهرمان تبریز، آذربایجان در سال ۵۶ را که از نقاط عطف انقلاب اسلامی محسوب می‌شود را تبریک می‌گویم و بار دیگر به پیوند ناگسستی ملت قهرمان آذربایجان با ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری تأکید می‌کنم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو ادامه داد: آقای اردکانیان علیرغم تذکر مکرر به خواسته‌ها و مطالبات به حق چندین ساله مردم شهرستان میانه بی‌تفاوت هستید، با چه زبانی بگوییم با گذشت ۲۰ سال از آغاز سد گرمی چای میانه تأمین کننده آب شرب میانه و پروژه آب پایاب اقدام اساسی انجام نمی‌شود، مردم باید تا کی در انتظار بمانند؛ این پروژه در کجای طرح آب ایران وزارتخانه نیرو قرار دارد.

وی در تذکری به وزیر ارتباطات افزود: علیرغم برخی اقدامات انجام شده از ۴۰۰ روستای شهرستان میانه در بیش از ۱۰۰ روستا مشکل آنتن‌دهی تلفن، اینترنت پایدار و توسعه شبکه تلفن همراه وجود دارد به ویژه در ایام کرونایی و نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به سامانه‌های آموزشی؛  انتظار می‌رود به این موضوع توجه شود.

اسماعیلی در تذکری به وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: شهرستان میانه مهد قهرمانان مختلف ورزشی که بیش از ۴۵۰ مدال‌آور نامدار آسیا و جهانی و المپیک در این شهرستان با تمام افتخارات درخشش مناسبی دارند اما بی‌توجهی سالیان گذشته آنها را ناامید کرده است، انتظار می‌رود به ورزشکاران توجه ویژه‌ای شود

نظر شما