شناسهٔ خبر: 168195 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی‌زاده: دهه فجر مقطع طلوع خورشید اسلام و رهایی ایران است

قاضی زاده نایب رئیس مجلس گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید اسلام و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

به گزارش «نماینده» سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نطق پیش‌دستور خود در نشست علنی امروز (دوشنبه ۲۰ بهمن ماه ۹۹) مجلس گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع خورشید اسلام و مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است.

نایب رئیس اول مجلس اظهار داشت: در ظلم شب جولان تاریکی طاغوت و سکوت سرد زمستان بیداد ناگهان این انقلاب خمینی بود که سپیده‌دم طلوع فجر را از مشرق زمین فرا گرفت و فرارسیدن بهار عدالت‌گستر را نوید داد که والفجر و لیال عشر.

وی افزود: در حقیقت قیام امام روح الله با همراهی مردم ایران منادی بیدارباش بشریت برای استقبال از خورشید ولایت عظما بود که خود فرمود این رشادت‌ها از سحر شهیدان است و ما منتظر رؤیت خورشیدیم.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: آغاز عصر امام روح الله، آغازی بر پایان شبی پرالتهاب و مژده فرا رسیدن مطلع الفجر ورود مستضعفین جهان به دوره بین الطلوعین تاریخ برای درک مطلع‌الشمس به رهبری امام خامنه‌ای است.

نایب رئیس اول مجلس اظهار داشت: بی شک این زمزمه شهدای انقلاب است که با وقوع انقلاب اسلامی و ظهور انسان کاملی چون امام(ره) بشر وارد عهدی تاریخی و جدید شده است. «عصر رجعت بشریت به معنویت، اخلاق و توحید». عصری که به انقلاب جهانی امام عصر(عج) و ظهور دولت پایدار حق منتهی خواهد شد.

ادامه دارد...

نظر شما