شناسهٔ خبر: 167958 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

استفاده حداکثری از فن آوری در روندبرگزاری انتخابات یک ضرورت است

خسروی اسفراز عضوهیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار داشت: استفاده حداکثری از استفاده حداکثری از فن آوری های جدید و ظرفیت های این عرصه در روند برگزاری انتخابات به ویژه در دوران پاندمی کرونا یک ضرورت است.

به گزارش «نماینده» حسین خسروی اسفزار  تصریح کرد:ارکان مختلف برگزاری انتخابات یعنی مجریان،ناظران و سایر بخش های دخیل در روند انتخابات در انتخابات پیش رو شرایط متفاوتی را نسبت به دوره های گذشته تجربه خواهند کرد.

وی افزود:یکی از وجوه تمایز انتخابات آینده برگزاری آن در دوران فراگیری بیماری منحوس کرونا است که کشور ما نیز درگیر آن شده است و لازم است مراقبت های ویژه ای در این مسیر لحاظ شود.

رئیس هیات عالی نظارت ششمین دوره انتخابات شوراها در استان خراسان جنوبی تاکید کرد:بر اساس فرمایشات رهبری لازم است همه در جهت کاهش اثرات بیماری کرونا و کاهش فراگیری آن اقدام کرده و هر عملی خلاف آن پذیرفتنی نیست لذا در مسیر برگزاری انتخابات نیز باید به این نکته توجه کرد و از امکانی که به این مهم کمک می کند استفاده کرد و به نظر می رسد استفاده  حداکثری از فن آوری  یکی از این امکانات است که البته منوط به تایید مراجع تصمیم گیر است.

وی ادامه داد:اطمینان بخشی به مردم که سلامت آنها دغدغه ی مجریان است می تواند  در جلب مشارکت تأثیرگذار باشد همچنین کشورهای دیگری در دنیا نیز در این ایام تجربه برگزاری انتخابات را داشتند که قطعاً نقاط ضعف و قوت آنها برای ما می تواند قابل استفاده باشد. 

نظر شما