شناسهٔ خبر: 166847 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

طرح مجلس برای لغو تحریم‌ها زنگ پایان مماشات با طرف های برجامی را به صدا درآورد

علی کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر عزم قاطع و استوار کشورمان در پیمایش راه عزت و اقتدار هسته ای گفت: کاهش تعهدات برجامی در صنعت هسته ای خللی به تعاملات کشورمان با جهان ایجاد نمی کند.

به گزارش «نماینده»، علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل در مجلس  با اشاره تدوین طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از سوی نمایندگان، گفت: این مصوبه مجلس برای  افزایش  غنی سازی و کاهش تعهدات برجامی مطالبه ملی است و به نوعی زنگ پایان مماشات با طرف های برجامی را به صدا درآورده است.

وی با اشاره به گستاخی علی الدوام کشورهای اروپایی و غربی در برابر برخورد متین و سازنده کشورمان، عنوان کرد: حسن نیت و رافت اسلامی در پرونده هسته ای به لجاجت و عناد بیشتر طرف مقابل انجامید.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور تصریح کرد: حفظ عزت و اقتدار کشور اولین وظیفه و مسئولیت کلیدی خادمان ملت در مجلس و دولت است.

کریمی فیروزجایی با انتقاد ازبرخی محافل رسانه ای وسیاسی که مصوبه مجلس در خصوص کاهش تعهدات برجامی را جنگ طلبانه تفسیر می کنند، افزود: این جریان عامدانه می کوشد تا خط ترور و ناامنی حاصل از مماشات با دشمنان خارجی در کشورمان عادی جلوه کند.

این نماینده مجلس با اشاره به دست داشتن آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در شهادت سردار فخری زاده دانشمند سرشناس هسته ای کشورمان، یادآورشد : انتقام هوشمندانه و عالمانه از عاملان رسوای این اقدام رذیلانه بدون هیچ گذشت واغماضی صورت خواهد گرفت.

دبیر هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: تداوم سیاست منطقی و درخشان کشورمان در صنعت هسته ای، توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را در این عرصه خنثی خواهد کرد.

کریمی فیروزجایی گفت: سیاست مماشات و همراهی با سیاست پیشگان غربی در پروژه صلح آمیز هسته ای کشورمان پایان یافته است.

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به تلاش دیپلماتیک کشورمان برای پیشبرد مذاکرات هسته ای با اروپا گفت: با مصوبه مجلس مبنی بر کاهش تعهدات برجامی خللی به تداوم مذاکرات مسئولان کشورمان با دیگر کشورها  وارد نخواهد شد .

نماینده مردم بابل با تاکید بر هوشیاری نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم در برابر توطئه های دشمنان اظهار داشت: کشورهای اروپایی باید زنگ خطر پایان مماشات با برجامیان را جدی بگیرند و با اندیشه به عواقب بی مسئولیتی خود در برجام ،در فکر اجرای تعهدات خود باشند.

نظر شما