شناسهٔ خبر: 166840 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

صدور دستورات قضایی ویژه به ضابطان و مبادی ذی‌ربط برای شناسایی کامل و دستگیری عاملان ترور شهید فخری‌زاده

حشمتی رئیس دادگستری استان تهران، با اشاره به شهادت شهید محسن فخری‌زاده، تصریح کرد: در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهیم کرد.

به گزارش «نماینده» محمد جواد حشمتی مهذب، رئیس دادگستری استان تهران طی پیامی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری‌زاده تصریح کرد: در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهیم کرد.

متن پیام رئیس دادگستری استان تهران بدین شرح است: 

بسم رب الشهدا و صدیقین
دشمنان قسم خورده جهان اسلام بار دیگر در اوج ناتوانی و عجز این بار طی جنایتی ددمنشانه، فرزند برومند نظام اسلامی و دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهـادت رساندند.
دادگستری استان تهران ضمن اعلام انزجار و محکومیت این اقدام جنایتکارانه، ترور دانشمند هسته‌ای و چهره ماندگار صنعت دفاعی کشور «سردار رشید اسلام شهید دکتر محسن فخری زاده» و تسلیت شهادت آن دانشمند برجسته به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده مکرم ایشان، از درگاه خداوند رحمان علوّ درجات را برای آن شهید عزیز مسئلت نموده و در راستای مجازات مرتکبان داخلی و خارجی این اقدام تروریستی تمام تلاش خود را برای شناسایی کامل، دستگیری و محاکمه عاملان استکبار جهانی معطوف خواهد نمود.
در همین راستا و در اجرای دستور ریاست معزز قوه قضائیه، ضمن صدور دستورات قضایی ویژه خطاب به ضابطان و مبادی ذی‌ربط، نظارت و پیگیری‌های مستمر نیز به عمل خواهد آمد که گزارش این اقدامات توسط سخنگوی محترم قوه قضائیه در آینده نزدیک تبیین خواهد شد.

والعاقبه للمتّقین
محمد جواد حشمتی مهذب
رئیس کل دادگستری استان تهران

نظر شما