شناسهٔ خبر: 166364 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

افتتاح و بازدید میدانی نایب رئیس مجلس از پروژه های داراب و زرین دشت

نیکزاد نایب رئیس مجلس و هیات همراه از پروژه های نیمه تمام داراب و زرین دشت بازدید به عمل آوردند.

به گزارش «نماینده» علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی به همراه برخی نمایندگان پس از ورود به استان فارس، راهی شهرستان های داراب و زرین دشت شد و در اولین بازدید میدانی خود از پروژه جاده اصلی داراب به فسا بازدید به عمل آورد. افتتاحیه شرکت مدیران خودروی زرین دشت (ایران خودرو) دیگر برنامه نایب رئیس مجلس و علی خضریان عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بود. افتتاحیه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودرویی در شهر دبیران زرین دشت پروژه ای است که مورد بهره برداری قرار گرفت.

نایب رئیس مجلس سپس از پروژه پتروشیمی داراب با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب و نماینده مردم داراب و زرین دشت بازدید به عمل آورد.

قابل ذکر است که این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس به شمار می آید. این پروژه پس از راه اندازی، تولید پلی اتیلن سنگین را در برنامه خود دارد.

پروژه بعدی که مورد بازدید نایب رئیس مجلس قرار گرفت، بازدید از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی داراب بود که برای بهره برداری نیاز به اعتبارات مصوب دارد.

بازدید از پروژه مسکن مهر داراب آخرین پروژه نظارتی نایب رئیس مجلس خواهد بود و پس از آن نشست جمع بندی سفر نظارت میدانی نایب رئیس مجلس در فرمانداری داراب برگزار خواهد شد.

نظر شما