شناسهٔ خبر: 166071 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جهانگیرزاده: مبارزه با فساد و رانت باید در راس امور مجلس قرار بگیرد

جهانگیر زاده نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس با بیان اینکه مبارزه با فساد و رانت‌های افسارگسیخته باید در راس امور مجلس قرار گیرد، گفت: حل مشکلات معیشتی مردم و ایجاد اشتغال برای بیکاران نیازمند تصمیمات انقلابی است.

به گزارش «نماینده» عباس جهانگیرزاده در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه ۱۱ آبان ۹۹) گفت: متاسفانه امروز در سخت‌ترین دوران تاریخ و بحرانی‌ترین شرایط سیاسی و اقتصادی جهان قرار گرفته‌ایم. از ظهور تروریسم در عرصه بین‌المللی نظیر القاعده و داعش، جنگ‌های نیابتی و منطقه‌ای، توهین به ادیان الهی، نقض مکرر معاهدات بین‌المللی گرفته تا تحریم‌های اقتصادی یکجانبه و مواضع برخی دولت‌های عربی در حق مسلمانان و اپیدمی ویروس منحوس کرونا همه و همه صلح و امنیت جهانی را به مخاطره انداخته است و کشور ما تحت تاثیر تحولات و حتی در کانون این تحولات قرار گرفته است.

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما علاوه بر اینکه نیازمند دیپلماسی فعال در حوزه بین‌المللی هستیم در حوزه داخلی نیز نیازمند حرکت‌های فعالانه، جهادگر و انقلابی در پرتو قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام هستیم.

وی افزود:ما در بخش‌های مختلف گردشگری، اقتصادی، تجاری، صنایع و معادن و حمایت از تولیدات داخلی و کشاورزی و حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی ضعف‌های بسیار جدی داریم که اکثر آنها در حد شعار باقی مانده است.

جهانگیرزاده خاطرنشان کرد: اوضاع اقتصادی مردم سفره و معیشت آنها اشتغالزایی برای بیکاران و مشکل تورم در انتظار حرکت‌ها و تصمیمات انقلابی است. مبارزه با فساد و رانت‌های افسارگسیخته باید در راس امور مجلس قرار گیرند.

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش راه، کشاورزی، انتصاب مدیران منطقه‌ای و غیره از مسئولان خواستار رسیدگی به مشکلات و حل آنها شد.

نظر شما