شناسهٔ خبر: 166035 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سربازان گمنام تا دستگیری عوامل خائن و تروریست از پای نمی‌نشینند

مجتبی یوسفی عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به دستگیری سرکرده عوامل حادثه تروریستی رژه اهواز، گفت: سربازان گمنام کشور اجازه نمی‌دهند گروهک‌های تروریستی با اهداف تجزیه‌طلبانه جان مردم را به خطر بیاندازند.

به گزارش «نماینده» مجتبی یوسفی با اشاره به دستگیری سرکرده گروهک الاحوازیه که سال ۹۷ حمله تروریستی رژه اهواز را انجام داده بود، گفت: گروهک‌های تروریستی که با شعارهای تجزیه طلبانه داعیه مردم‌داری داشته و مدعی تأمین امنیت و ثبات برای آن‌ها هستند، در واقع برای منافع خود جان مردم را به خطر می‌اندازند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در ادامه آنهایی که شعارهای قومیتی می دهند را قائل به ارزش گذاری برای هیچ قومی ندانست و افزود: این گروهک ها نه تنها هیچ ارزشی برای قومی که از آن حمایت ظاهری می کنند ندارند بلکه برای رسیدن به اهداف و منافع خود از هیچ اقدامی علیه این افراد بی گناه دریغ نمی کنند.

وی افزود: طی سال های اخیر حملات تروریستی متعددی در اطراف ایران و در استان های مختلف شاهد بوده ایم که ابتدا با شعارهای تجزیه طلبانه قصد عضوگیری دارند و مادامی که به نتیجه نمی رسند، امنیت و ثبات منطقه را به خطر می اندازند و با خیانت به کشور و ملت و با حمایتی که از سوی کشورهای غربی می شوند، جان افراد بی دفاع را هدف قرار می دهند.

یوسفی در ادامه تأکید کرد: اقوام، مذاهب و ادیان مختلف در کشورمان هیچ مشکلی با یکدیگر نداشته و در صلح و ثبات در کنار هم زندگی می کنند اما برخی گروهک های حمایت شده از سوی کشورهای استکباری، تلاش دارند موارد اختلافی را بزرگنمایی کرده و بر ایجاد اختلاف دامن بزنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: امروز کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند از منافقین و تروریست ها حمایت می کنند و کشوری مثل آلبانی منافقین را پناه داده و امکاناتی در اختیار آنها قرار می‌دهد تا آنها با خیانت به ایران، سرکردگان خود را اهداف شوم و پلید خود برسانند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در پایان با تشکر از سربازان گمنام وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ردیابی سرکردگان گروهک های تروریستی که امنیت کشور را مختل می کنند، خاطرنشان ساخت: این دو نیرو با هم افزایی به دنبال تأمین امنیت کشور هستند و اجازه نمی دهند احدی باعث اختلال در امنیت و ثبات کشور شود و تا زمان دستگیری عوامل تروریست، خستگی ناپذیر عملیات های خود را ادامه می دهند و اکنون که سرکرده الاحوازیه به تهران منتقل شده، بعد از بازجویی، اشدّ مجازات برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

نظر شما