شناسهٔ خبر: 164716 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فعالیت ۳۱۰۰ نفر در مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران

باشگاه مدیرعامل سازمان ورزش تهران با اشاره به اینکه ۳۱۰۰ نفر در سازمان ورزش شهرداری تهران مشغول فعالیت هستند، ‌گفت: بازسازی مجموعه‌های فرسوده در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش «نماینده» امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش تهران درباره نوسازی مجموعه‌های ورزشی زیرمجموعه شهرداری پایتخت، اظهار داشت: در زمانی که به دلیل کرونا مجموعه‌های ورزشی تعطیل شده بود، بازسازی مجموعه‌های ورزشی مدنظر قرار گرفت و اخیرا ۴۰ مجموعه ورزشی بازسازی شده و موارد دیگری در دستور کار است.

وی افزود:بودجه بازسازی برای مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران در سال جاری به اندازه کافی نیست و باید تلاش کنیم از منابع دیگر نیز در این راستا بهره‌مند شویم.

مدیرعامل سازمان ورزش تهران با بیان اینکه درآمد شهرداری به دلیل کرونا و تحریم‌ها تضعیف شده و بودجه امسال انقباضی است، ‌گفت: بیش از ۱۱۰۰ مجموعه ورزشی تحت نظارت و پوشش شهرداری تهران است.

محسنی درباره اینکه گفته می‌شود سازمان ورزش شهرداری دارای مازاد نیرو است، گفت:‌ در حال حاضر ۳۱۰۰ نفر در سازمان ورزش شهرداری به صورت مربی، ناجی و همکار اداری مشغول فعالیت هستند و این تعداد نیرو قرار نیست که تعدیل شوند.

وی گفت:‌ مازاد نیرو نداریم چرا که تعداد  تعداد مجموعه‌های ورزشی بسیار زیاد است.

نظر شما