شناسهٔ خبر: 164714 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

۵۰۰ ساعت نفر برای تعیین تکلیف کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس وقت گذاشته شد

نیک بین نماینده کاشمر در مجلس گفت: برای تعیین تکلیف کمیسیون حقوقی قضایی ۵۰۰ ساعت نفر وقت گذاشته شده است در حالی که باید مشکل به صورت ریشه‌ای حل کرد.

به گزارش «نماینده»، جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۱۹ شهریور) در جلسه علنی و در جریان بررسی تعیین تکلیف کمیسیون حقوقی قضایی مجلس اظهار داشت: برای این موضوع تا کنون ۵۰۰ ساعت نفر وقت گذاشته شده است تا تکلیف فعالیت این کمیسیون و عدم حضور برخی نمایندگان در آن کمیسیون بررس  شود در صورتی که باید این مشکل به صورت ریشه‌ای حل و فصل شود.

وی افزود: خیلی نیاز به این مقدار وقت گذاشتن برای تعیین تکلیف این موضوع لازم نبوده است و بهتر است قانونی جامع وضع شود که نیاز به اصلاحیه در دوره‌های مختلف مجلس نباشد.

نماینده کاشمر در مجلس تصریح کرد: اگر شفافیت آراء در مجلس عملیاتی می‌شد نمایندگان و مردم متوجه می‌شدند که چه افرادی به پیشنهادات تعیین تکیف کمیسیون حقوقی قضایی رای دادند.

نیک‌بین گفت: از سیدابراهیمی رئیسی رئیس قوه قضائیه می‌خواهیم که همچون ابراهیم با بت‌های بزرگ اقتصادی که این روزها خون مردم را در شیشه کرده‌اند مبارزه کند و با تشکیل کمیسیون حقوقی قضایی قوی که بتواند حامی قوه قضائیه باشد، اقدامات قاطعانه و مقتدرآمیز قوه قضائیه استمرار پیدا کند.

نظر شما