شناسهٔ خبر: 164701 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

درخواست رئیس سازمان تامین اجتماعی برای اصلاح قانون مشاغل سخت و زیان‌آور

گودرزی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رئیس سازمان تامین اجتماعی در نشست امروز کمیسیون اجتماعی خواستار اصلاح قانون مشاغل سخت و زیان‌آور شد.

به گزارش «نماینده»، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رئیس سازمان تامین اجتماعی گزارشی را از مشکلات و برنامه‌های کاری خود ارائه کرد.

وی افزود: رئیس سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد که در ماجرای بیمه کارگران ساختمانی هم کارگر ناراضی است هم کارفرما و هم سازمان تامین اجتماعی و ما درخواست داریم قانون مربوط به این موضوع اصلاح شود.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: سالاری همچنین خواستار اصلاح قانون بازنشستگی بر مبنای پرداخت حق بیمه دو سال پایانی خدمت شد و گفت که این مسئله باعث شد تا برخی‌ها در دو سال پایانی خود با سمت مدیریتی ادامه خدمت داده و با این حقوق بازنشسته شوند و یا بالعکس کسانی در دوسال پایانی خود با یک سمت پایین‌تری خدمت‌شان را ادامه دهند و سوابق کاری قبلی‌شان در پرداخت حقوق بازنشستگی لحاظ نشود و حق‌شان ضایع شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد که در قانون مشاغل سخت و زیانبار ایراداتی وجود دارد و ما خواستار اصلاح این قانون هستیم.

نظر شما