شناسهٔ خبر: 164159 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بررسی نحوه عملکرد حقوقی ها در بورس در مجلس

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای بورس از بررسی نحوه عملکرد حقوقی ها در بازار سرمایه در کمیسیون اقتصادی و شورای بورس خبر داد.

به گزارش «نماینده»، محسن علیزاده عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای بورس و اوراق بهادار، با اشاره به پایین آمدن شاخص بورس در روزهای اخیر، اظهار داشت: اخیرا شاخص بورس کاهش یافته که یکی از مسبب های اصلی آن را باید عملکرد حقوقی های فعال و حاضر در بازار سرمایه دانست.

وی در همین راستا افزود: در کمیسیون اقتصادی مجلس و شورای بورس و اوراق بهادار به نحوه عملکرد حقوقی های فعال در بازار سرمایه ورود می کنیم و نگرانی های سهامداران در بازار سرمایه را تاحدی برطرف می کنیم.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای بورس ادامه داد: پس از بررسی و ارزیابی نحوه عملکرد حقوقی ها در بازار سرمایه، گزارش آن را در اختیار مسئولان مربوطه و سهامداران قرار می دهیم.

علیزاده تصریح کرد: حقوقی های بازار سرمایه باید در خوب و بد بازار حضور داشته باشند و اگر قرار به ضرر هست الان حقوقی ها هم باید ضرر کنند.

وی با یادآوری اینکه بازار سرمایه همواره دارای نوسان بوده است، متذکر شد: بنابراین نباید سهامداران انتظار داشته باشند که بازار همواره سعودی باشد. لذا نباید در شرایط نوسانی و اصلاحی بازار به صورت هیجانی عمل کند.

نظر شما