شناسهٔ خبر: 163657 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تماس تلفنی رئیس کمیسیون امنیت مجلس با همتای لبنانی در پی حادثه بیروت

ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن تماس تلفنی با همتای لبنانی، حادثه انفجار در بندر بیروت را تسلیت گفت و با مردم و مجلس نمایندگان لبنان ابراز همدردی کرد.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگوی تلفنی با یاسین جابر رییس کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان لبنان، فاجعه دردناک انفجار در بندر بیروت را به مجلس لبنان، مردم مقاوم و سرافراز این کشور و حکومت لبنان تسلیت گفت و ابراز همبستگی کرد.

ذوالنوری ضمن ابراز همدردی با مردم  لبنان از خداوند متعال رحمت واسعه برای قربانیان این حادثه، شفای عاجل برای مجروحین و صبر و سلامتی برای خانواده‌های قربانیان را مسئلت نمود.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم و حکومت لبنان، آمادگی مجلس و کمیسیون امنیت ملی را برای کمک به لبنان و مساعدت در درمان مجروحین اعلام کرد.

رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس لبنان در این تماس تلفنی، با تاکید بر روابط برادرانه و تاریخی بین ایران و لبنان، از ابراز همدردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تقدیر و تشکر کرد.

 یاسین جابر در ادامه ضمن تقدیر از این تماس تلفنی و ابراز همدردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت جمهوری اسلامی ایران کشور دوست و برادر است و در این مصیبت‌ در کنار مردم لبنان ایستاده است.

نظر شما