شناسهٔ خبر: 163606 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

تشکیل هیات ۱۳ نفره برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور

احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیاتی ۱۳ نفره از تعدادی از نمایندگان مجلس و وزارت بهداشت جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری کنکور سراسری خبر داد.

به گزارش «نماینده»، احمدحسین فلاحی، اظهار کرد: شب گذشته جلسه‌ای با حضور وزرای بهداشت و علوم، روسای کمیسیون‌های بهداشت و آموزش و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل وزارت بهداشت تشکیل شد و تصمیم بر آن شد که کنکور سراسری در موعد مقرر یعنی اواخر مردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از این تصمیمات تشکیل گروه نظارتی ۱۳ نفره متشکل از هشت نماینده مجلس شورای اسلامی و پنج نفر از وزارت بهداشت است هشت نماینده مجلس از چهار کمیسیون آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی هستند که قرار است بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری کنکور نظارت کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: تاکید بر این است که از ۱۰۰ درصد فضای اختصاص داده شده برای برگزاری آزمون تنها ۲۰ درصد استفاده شود یعنی اگر گنجایش یک سالن ۱۰۰ نفر باشد تنها باید با حضور ۲۰ داوطلب آزمون برگزار شده همچنین تاکید شد که در کلیه رفت و آمدها هم نظارت صورت گیرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از این تصمیمات جلوگیری از حضور خانواده‌ها در مراکز آزمون است.

نظر شما