شناسهٔ خبر: 163567 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تذکر به روحانی به خاطر عدم نظارت بر شورای تنظیم بازار

حاجی دلیگانی/2 نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس به رئیس جمهور به خاطر عدم نظارت بر شورای تنظیم بازار و دیگر شوراهای دستگاه‌های اجرایی تذکر داد.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور به خاطر عدم نظارت بر شورای تنظیم بازار و دیگر شوراها و کمیسیون‌های دستگاه‌های اجرایی تذکر داد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: چرا بر شورای تنظیم بازار و شوراها و کمیسیون‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی نظارت نمی‌کنید؟ چرا وزارتخانه‌ها را برای کاهش عملکرد و عدم نظارت بر ادارات و سازمان‌های زیر مجموعه خود مؤاخذه نمی‌کنید؟

متن تذکر: جناب آقای رئیس جمهور کشاورزان از افزایش قیمت کود شیمیایی که گرانتر از محصول گندم و جو آنها شده گله مند هستند. آهنگران از افزایش قیمت آهن و میلگرد می‌نالند. کارگران از حقوق و دستمزد کم با توجه به تورم و بیکاری گریانند. مستأجران از افزایش قیمت اجاره بهای مسکن آواره‌اند. بازنشستگان در تأمین مخارج درمان و معیشت خود مانده‌اند و خدا به داد نوعروسان و دامادها برسد که از ترس هزینه‌ها جرأت شروع یک زندگی مشترک را ندارند و هر کدام در خانه پدری خود منتظر فرجند.

آقای رئیس جمهور؛ هریک از وزارتخانه ها کم کاری خود را گردن دیگر وزارتخانه‌ها با سازمان‌های دیگر می‌اندازد، مثلا سرپرست وزارت صمت می‌گوید که در شورای تنظیم بازار من به تنهایی تصمیم گیر و مجری و پاسخگو نیستم، پس ملت شریف ایران باید از چه کسی سؤال کنند؟ قطعا شما باید پاسخگو باشید چرا که شما به مردم قول دادید ۱۰۰ روزه تمام مشکلات حل می‌شود ولی الان و سال گذشته و مشکلات حل نشده که هیچ، چندین برابر هم شده است. پاسخگویی شما مورد درخواست ملت شریف ایران است امیدوارم پاسخ قانع کننده‌ای داشته باشید.

نظر شما