شناسهٔ خبر: 163538 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مجلس برای رشد صنعت بیمه آمادگی دارد

نگاهداری رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: طبق گفته رئیس مجلس، مجلس برای ایجاد زمینه قانونی برای رشد صنعت بیمه و به تبع آن بهره‌مندی بیشتر مردم آمادگی دارد.

به گزارش «نماینده»،بابک نگاهداری از نشست تخصصی رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس و اعضای هیئت عامل بیمه مرکزی ایران خبر داد.

وی بیان کرد: در این نشست، وضعیت صنعت بیمه در بخشهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص نحوه همکاری مجلس با صنعت بیمه در حوزه هایی نظیر صندوق بازنشستگی، بیمه تکمیلی، بیمه زندگی و نظایر آن بحث و تبادل نظر شد.

نگاهداری با اشاره به رویکردهای چهارگانه تحولی در مجلس یازدهم و تأکید رئیس مجلس بر این رویکردها، افزود: قالیباف معتقد است که بیمه می‌تواند یک صنعت اجتماعی و مردمی باشد.وی ضمن تاکید بر لزوم عدم تحمیل بار مالی جدید به دولت، استفاده بهینه و به جا از ردیف بودجه‌های دولتی مرتبط با جبران خسارت‌های مختلف و سوق دادن این بودجه‌ها به سمت بیمه‌ها را مسیر درست و بهینه برای هزینه‌کرد این بودجه‌ها برشمرد.

رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: رئیس مجلس در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت بیمه‌ها برای حل مشکلات مردم و کشور در دوران تحریم، بر آمادگی مجلس برای ایجاد زمینه قانونی برای رشد صنعت بیمه و به تبع آن بهره‌مندی بیشتر مردم تأکید کردند.

نظر شما