شناسهٔ خبر: 163236 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

میرسلیم از توضیحات وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت قانع شد

میرسلیم نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: میرسلیم پس از طرح سوال خود در این کمیسیون و پاسخ‌های وزیر بهداشت، اعلام کرد قانع شده است ولی نمکی در مورد سوالات پژمان فر و نوروزی دستور پیگیری به معاونین خود را داد.

به گزارش «نماینده»، علی اصغر باقرزاده نائب رئیس کمیسیون بهداشت درمان مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 31 تیر) پس از حضور وزیر بهداشت در این کمیسیون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نشست سه سؤال نمایندگان از وزیر بهداشت مطرح شد که سوالات مربوط به میرسلیم نماینده تهران،‌ پژمانفر نماینده مشهد و نوروزی نماینده رباط کریم بود.

وی افزود: پس از توضیحات وزیر بهداشت میرسلیم اعلام کرد که از پاسخ‌های آقای نمکی قانع شده ضمن اینکه بعد از طرح سؤال پژمانفر نماینده مشهد، وزیر بهداشت به معاونین خود دستور دادند تا پیگیری‌های لازم در این باره صورت گیرد.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: پس از طرح سؤال نوروزی نماینده رباط کریم، وزیر بهداشت دستور داد تیمی با کمک معاونت درمان و پشتیبانی این وزارتخانه در محل مورد نظر حاضر شده و مشکلات و معضلات احصا شده و پیشنهادات لازم به وزیر ارجاع شده و دستور لازم برای رفع مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.

نظر شما