شناسهٔ خبر: 162850 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برنامه‌های تحولی حوزه مسکن در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد

سید نظام موسوی نماینده تهران در مجلس گفت: تلاش خواهیم کرد با افزایش نظارت‌ها اجرای مالیات بر خانه‌های خالی را عملیاتی کنیم گفت: برنامه‌های تحولی حوزه مسکن در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد.

به گزارش «نماینده»،سیدنظام ‌الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی،‌ اظهار داشت: مطابق اصل 31 قانون اساسی دولت موظف است که بسترهای لازم را برای بهره‌مندی آحاد مردم به ویژه مردمی که به لحاظ مالی نیازمندی بیشتری دارند را فراهم کند.

موسوی گفت: ‌از ابتدای انقلاب اسلامی ایران مسئله مسکن یکی از دغدغه‌های مهم جدی نظام و مسئولان آن بوده است؛ این در حالی است که مسکن مهر توانست امیدی را برای مردم جهت صاحبخانه شدن ایجاد کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه متاسفانه در دوران حضور آقای آخوندی در وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر متوقف شد و یا اینکه تلاش جدی برای گسترش آن صورت نگرفت. ضمن اینکه اخیرا هم دولت ادعایی در مورد ساخت مسکن اجتماعی داشته است که به جایی نرسیده است.

موسوی گفت: سفته بازی، بورس بازی و دلالی و همچنین افزایش نقدینگی در دو تا سه سال اخیر قیمت مسکن از کنترل خارج شده و به نحوی جلو رفته که خانه دار شدن برای بخشی از مردم به ویژه طبقه متوسط و ضعیف به آرزو تبدیل شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم به صورت جدی برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی کرده است تا بتوانیم در فرایند یک سال پایانی دولت گام‌هایی را برداریم. 

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: تلاش خواهیم کرد با افزایش نظارت‌ها اخذ مالیات بر خانه‌های خالی را عملیاتی کنیم ضمن اینکه برنامه‌های تحولی در حوزه مسکن در دستور کار مجلس قرار دارد. 

برچسب‌ها:

نظر شما