شناسهٔ خبر: 162726 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تصمیم برای تعطیلی ۳ هفته‌ای شورای شهر لغو شود

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا در شورای شهر تهران تصمیم گرفته بودیم دو تا سه هفته شورای شهر را تعطیل کنیم، گفت:‌به دلیل اینکه در غربالگری از کارکنان مشخص شد یک نفر مبتلا به کرونا است، این موضوع از دستور کار خارج شد.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی برخی از اعضای شورای شهر با مدیران شهری اظهار داشت: پروژه‌های اولویت‌محور تحقق‌پذیر از جمله موضوعات مورد بحث در جلسه هم‌اندیشی امروز بود که لیست این پروژه‌ها را با همکاری بسیاری از اعضای شورا بررسی کردیم.

وی افزود: موضوع کرونا در شورا از جمله مباحث دیگر در جلسه شورای شهر بود چرا که خبری به ما واصل شد که سه نفر از پرسنل شورای شهر مبتلا به کرونا شده‌اند. این مسأله نگرانی ایجاد کرده و پرسنل مورد غربالگری قرار گرفتند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: نتیجه غربالگری ابتلا یک نفر از نیروهای خدماتی به کرونا بود که پیش از مشخص شدن نتیجه غربالگری وضعیت نگران‌کننده‌ای پیش آمده بود و حتی تصمیم گرفتیم دو تا سه هفته شورا را تعطیل کنیم.

هاشمی درباره حادثه حریق در کلینیک سینا مهر گفت:‌بلافاصله پس از این اتفاق کارگروه ویژه با ریاست کمیسیون سلامت و محیط زیست در شورای شهر تشکیل شد و بازدیدها نیز از محل صورت گرفت.

وی گفت: روز گذشته جلسه سه ساعته با شهردار تهران داشتیم و موضوع حادثه بازبینی شد. امروز در صحن شورا نیز دستور جلسه اول را تغییر دادیم و به موضوع بررسی حریق در کلینیک سینا مهر اختصاص دادیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: ۴ عامل شهرداری، مالکین، نماینده وزارت بهداشت و وزارت کار را نیز برای جلسه امروز صحن شورا دعوت کردیم تا گزارشاتی ارائه شود و امروز نیز حناچی به صحن شورا می‌آید و گزارشی نیز توسط او بیان می‌شود.

نظر شما