شناسهٔ خبر: 162610 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نشست ویژه کمیسیون عمران برای بررسی وضعیت تأمین قیر و تولید مسکن

رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: نشست ویژه این کمیسیون عصر امروز برای بررسی وضعیت تأمین قیر و تولید مسکن برگزار می شود.

 به گزارش «نماینده» محمدرضا رضایی کوچی از برگزاری نشست ویژه کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: این نشست عصر امروز یکشنبه برای بررسی وضعیت تأمین قیر پروژه های عمرانی و روند تولید مسکن با حضور معاونان وزارتخانه های نفت، راه و شهرسازی، بانک مرکزی و دستگاه های مربوطه برگزار می شود.

پروژه های عمرانی کاملا وابسته به میزان تأمین قیر هستند

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مسائل مهم و دغدغه های کنونی کمیسیون عمران مجلس، بحث تأمین قیر رایگان است، زیرا پروژه های عمرانی کاملا وابسته به میزان تأمین قیر هستند، از این رو شاهد بودیم که تأخیر در توزیع قیر در سال گذشته مشکلات بسیاری را برای پروژه های عمرانی ایجاد کرد، از این رو باید برای سال جاری تمهیدات ویژه ای را اندیشید.

اولویت کنونی کمیسیون عمران مجلس، تأمین مسکن و افزایش میزان ساخت و ساز در کشور است

وی گفت: یکی دیگر از اولویت کنونی کمیسیون عمران مجلس، تأمین مسکن و افزایش میزان ساخت و ساز در کشور است، وزارت راه و شهرسازی باید توضیح دهد که چه برنامه ای برای تولید مسکن دارد، از این رو در نشست امروز این کمیسیون، با حضور معاونان وزارتخانه تمام مسائل بررسی خواهد شد

نظر شما