شناسهٔ خبر: 162204 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

توزیع بیش از یک میلیون ماسک در ایستگاه‌های مترو تهران

ماسک مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از توزیع بیش از یک میلیون ماسک در ایستگاه‌های مترو تهران پس از اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان عمومی خبر داد.

به گزارش «نماینده»  علی عالی،   با تاکید بر مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا گفت: استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر به ویژه مترو و اتوبوس الزامی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۲۷ ایستگاه مترو پایتخت ماسک، توزیع می‌شود، گفت: از زمان اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان عمومی پایتخت (اوایل اردیبهشت تاکنون) ۱ میلیون و ۹۰۲ هزار ماسک در ایستگاه‌های مترو توزیع شده است.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک از توزیع بیش از ۶۶ هزار ماسک در ۴۲ ایستگاه اتوبوس و ۱۸ پایانه اتوبوسرانی خبر داد و گفت: گرچه الزام و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر مترو و اتوبوس بود، اما تمهیدات ارایه ماسک در پایانه‌های تاکسیرانی نیز فراهم شده و هم اکنون شهروندان امکان خرید ماسک را در پایانه‌های تاکسیرانی شهر هم دارند.

به گفته عالی؛ ۵۶ هزار ماسک نیز در ۴ پایانه‌ی برون شهری نیز به منظور استفاده شهروندان توزیع و خریداری شده است.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان بر ضرورت استفاده شهروندان از ماسک در اماکن عمومی به ویژه ناوگان عمومی شهر تاکید کرد و از شهروندان خواست به منظور حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در هنگام جابه جایی با مترو، اتوبوس و حتی تاکسی حتما از ماسک استفاده کنند.

نظر شما