شناسهٔ خبر: 161546 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

«نماینده» گزارش می‌دهد؛

دخالت در امور منتخبان؛ از «محصولی» تا «خورشیدی»

محصولی خورشیدی

به گزارش «نماینده» پس از افشاگری توییتری «الیاس نادران، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم» دربارۀ دخالت «صادق محصولی، وزیر محمود احمدی‌نژاد» در امور مجلس یازدهم و تلاش برای جهت‌دهی به منتخبان در انتخاب هیئت‌رئیسۀ مجلس آینده، یکی دیگر از نزدیکان احمدی‌نژاد نیز دست به کار شده و تلاش برای اثرگذاری در انتخاب رئیس مجلس یازدهم را آغاز کرده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید «احمد خورشیدی، پدر داماد احمدی‌نژاد»  اقدام به ارسال پیامک برای منتخبان مجلس نموده و خواسته است «علی نیکزاد» را برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس یاری کنند.

این سند را یکی از منتخبان مجلس یازدهم در اختیار «نماینده» قرار داده است.

سؤالاتی که اینجا مطرح می‌شود این است که اطرافیان احمدی‌نژاد از دخالت در امور مجلس یازدهم چه سودی می‌برند و آیا منتخبان مجلس یازدهم اختیار امور خود را به دست این افراد خواهند داد؟

البته تاکنون برخی منتخبین واکنش‌هایی نسبت به این دخالت‌ها ابراز کرده‌اند. از جمله «سیدمحسن دهنوی، منتخب مردم تهران» که در حساب توییتر خود نوشت: «کسانی که همیشه مانع وحدت بوده‌اند امروز پشت درب‌های بسته به دنبال سازوکار ایجاد وحدت، جهت انتخاب رئیس مجلس افتاده‌اند. این مجلس بحمدلله از ذخایر نیروهای جوان  انقلابی بهره می‌برد. آقای محصولی! به زودی خواهید فهمید که مجلس آینده، جبهه پایداری نیست که برایش پدرخواندگی کنید»

مجتبی رضاخواه دیگر منتخب مردم تهران نیز خطاب به محصولی نوشته است: «با چه حقی در موضوع تعیین رییس مجلس ورود کرده و اختلاف ایجاد کردید؟! تعیین رییس مجلس به افرادی غیر از منتخبین ارتباطی ندارد. ما جوانان منتخب خودمان بلدیم رییس مجلس انتخاب کنیم و اجازه فتنه‌انگیزی و دخالت بیجا به پدرخوانده‌ها نخواهیم داد.»

     

نظر شما