شناسهٔ خبر: 161539 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رحمانی‌فضلی:

تصمیم‌گیری دربارۀ روز قدس و نماز عید فطر با ستاد ملی مبارزه با کرونا است

رحمانی فضلی/2 وزیر کشور گفت: نحوه راهپیمایی روز قدس، بازگشایی اماکن مقدسه و نماز عید فطر پس از تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهد شد.

به گزارش «نماینده» عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه کمیته امنیتی-اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا طی سخنانی اظهار داشت: امروز در این جلسه مسائل متخلفی از جمله روز قدس و چگونگی اجرای این روز، دیگری آستان‌های مقدسه بود که باید درباره نحوه بازگشایی تصمیم‌گیری شود و موضوع دیگر نیز مسئله کنکور بود.
وی افزود: در این‌باره بحث‌های مفصلی صورت گرفت و راه‌های مختلفی ارائه شد و ستاد ملی مبارزه با کرونا باید درباره این راه ها تصمیم بگیرد و ما اینجا فقط تصمیم‌سازی کرده و و ارائه می‌دهیم و متناسب با آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وزیر کشور تصریح کرد: یکی از مسائل مهم نماز عید فطر است که در این‌باره پیشنهادهایی بود از جمله اینکه در شهرهایی در وضعیت سفید هستند در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌ها نماز برگزار شود، پیشنهاد دیگر اینکه در شهرهای سفید و زرد که بیش از 400 شهر است با شرایطی که گفته شد برگزار شود و دیگر پیشنهاد دیگر این بود که در کل کشور و در تمام مساجد با رعایت دستورالعمل‌ها برگزار شود؛ ما این پیشنهادات را به ستاد ملی می‌بریم و قطعیت این پیشنهادها موقعی است که ستاد ملی در این‌باره تصمیم‌گیری کند.

نظر شما