شناسهٔ خبر: 161537 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مدرس‌خیابانی: گارانتی خودروهای صفرکیلومتر ۳ ماهه شد

تسهیلات  خرید خودروهای روی دست مانده مدرسی خیابانی گفت: مجموعه اقداماتی که ظرف دو هفته آینده در زمینه خود را انجام خواهیم داد حتماً از التهابات بازار خودرو کاسته خواهد شد

به گزارش «نماینده»، مدرسی خیابانی سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران تلویزیون درخصوص برنامه‌های این وزارتخانه برای کنترل بازار گفت: بحث ممنوعیت واردات در دستور کار است و با شدت زیادی دنبال می شود. موضوع بازار موضوع خاصی است و مورد توجه مسئولین و خواسته مقام معظم رهبری و ملت است لذا ما در جهت کنترل بازار برنامه‌های جدی داریم.

وی درخصوص وضعیت بازار خودرو افزود: چهار رکن خودرو باید اصلاح شود، یکی موضوع تامین است و تعهدات که خودروسازان به مصرف کننده دارند باید به آن عمل کند باید هر تصمیمی که در حوزه خودرو می‌گیریم باید حمایت از تولید باشد. خودروسازها پس از خروج کره و فرانسه در زمینه تولید اقدامات قابل توجهی انجام دادند.

سرپرست وزارت صمت همچنین از فروش فوق العاده خودرو پیش از ایام عید سعید فطر خبر داد و گفت: ما در زمینه خودرو و نحوه فروش آن برنامه‌ریزی‌های جدیدی داریم، یکی از موضوعاتی که مورد توجه است این است که گارانتی خودروهای صفرکیلومتر نهایتا 3 ماه باشد تا خریدار مطمئن نباشد که خودرو 2 سال گارانتی دارد و همچنان می‌تواند در پارکینگ نگهداری کند.

مدرسی‌خیابانی تصریح کرد: همچنین پارکینگ‌ها موظف هستند که میزان دقیق خودروها را اعلام کنند.

این خبرتکمیل می‌شود ...

نظر شما