شناسهٔ خبر: 161508 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مجلس یازدهم به تنگناهای حوزه تعلیم و تربیت رسیدگی ریشه‌ای می‌کند

کریمی فیروزجایی دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور بر لزوم اهتمام مجلس یازدهم برای رفع دغدغه ها و مشکلات کلیدی فرهنگیان تاکید کرد.

به گزارش «نماینده»،منتخبان فرهنگی در مجلس یازدهم، مهمترین مسائل و چالش های پیش روی عرصه فرهنگ کشور را بررسی کردند.

در این جلسه که  در دفتر جامعه اسلامی فرهنگیان کشور برگزار شد 45 نفراز منتخبان فرهنگی مجلس آینده ازجمله حاجی بابایی، زاهدی ، قاضی زاده هاشمی، امیرآبادی، میرتاج‌الدینی، منادی، خنیفر رییس دانشگاه فرهنگیان  و شماری دیگر از چهره‌های سرشناس مجلس یازدهم حضور داشتند.

علی کریمی فیروزجایی منتخب مردم بابل و دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در این جلسه با تشریح عمده ترین مسائل مرتبط با قشر فرهنگی بر لزوم اهتمام مجلس یازدهم برای رفع دغدغه ها و مشکلات کلیدی فرهنگیان تاکید کرد.

وی با تاکید بر ضرورت اجرای بهینه سند تحول آموزش و پرورش و طرح رتبه بندی معلمان خواستار رسیدگی به مطالبات و نیازهای فرهنگیان بازنشسته شد.

کریمی رسالت خطیر فرهنگیان در عرصه پیشرفت و بالندگی کشور را یادآور شد و افزود:  کرامت و عزت فرهنگیان باید با تصمیم سازهای راهبردی  مبتنی بر حکمت و تدابیر انقلابی محفوظ بماند.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان از بسترسازی مناسب برای بررسی چالش‌های پیش روی فرهنگیان خبر داد و افزود: مجلس یازدهم بصورت ریشه ای به تنگناهای حوزه تعلیم و تربیت رسیدگی خواهد کرد .

گفتنی است در این جلسه خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان و شماری از منتخبان فرهنگی مجلس آینده در سخنانی به تشریح نقطه نظرات خود در مورد مسائل و مشکلات فرهنگیان و امور جاری کشور پرداختند.

نظر شما